CZARNA SUKIENKA W KWIATY

Hej Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą stylizacją w tym roku. Mamy styczeń, a ja Wam pokazuję stylizacje idealną na jesień czy wczesną wiosnę :D Weekend był naprawdę ciepły, co nie mogę powiedzieć o dniu dzisiejszym. Dzisiaj na pewno nie zdjęłabym płaszcza.. o nieeee:) Co prawda na dzisiejszych zdjęciach śniegu jeszcze nie ma, ale za to jest piękny zachód słońca <3
Co do stylizacji to możecie zobaczyć moją sukienkę, którą ubrałam w Pierwszy Dzień Świąt. Nie miałam wtedy czasu na zdjęcia, więc teraz nadrabiam. Sukienka bardzo dziewczęca, z falbanką, paskiem i uroczymi rękawkami – takie lubię najbardziej :) Do tego moje ulubione botki, które mam już 2 lata, trochę wyblakły i powinnam się z nimi rozstać, ale nie potrafię. W nich czuję się najlepiej – mają idealną wysokość obcasa i odpowiednią wysokość cholewki, dzięki czemu nie skracają mi nogi. Więc dopóki nie znajdę podobnych to się ich nie pozbędę :D Prezentuję Wam dzisiaj również mój nowy szalik, który upolowałam na wyprzedaży :) Jedyna rzecz, która wpadła mi w oko, ale kolejne zakupy jeszcze w planach. Mam nadzieję, że coś jeszcze upoluję :) A Wy byliście już na wyprzedażach? Kupiliście coś :) Mam nadzieję, że odpowiecie mi w komentarzach :) 
Płaszcz – Bershka
Szalik – H&M
Sukienka - Sklep stacjonarny
Botki – czasnabuty.pl
Torebka – Fabiola

20 komentarzy:

  1. Przepiękna stylizacja, przepiękna sukienka !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia naprawdę mogą kojarzyć się z jesienią, a nie zimą :D Chociaż sesja wyszła pięknie i podoba mi się taka sceneria w przypadku tej stylizacji :)
    Sukienka jest boska. Ten motyw kwiatowy i krój wyglądają wspaniale ♥ Ja na wyprzedażach upolowałam tylko spodnie. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze kupić coś ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz uroczo w tym zestawie:) cudowna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka cudowna, pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna sukieneczka :) Co do bucików to wyglądają jak nowe i faktycznie nie skracają Ci nóżek :)
    Serdecznie zapraszam na mój pierwszy wpis w tym roku :)
    ZAPRASZAM MonicaStyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość prezentuje się rewelacyjnie ;) Sama pewnie nie zwróciłabym uwagi na taką sukienkę, a na Tobie leży świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sukienka ! ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam do wspólnej obserwacji,
    obserwuję i pozdrawiam ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna sukienka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/beacive-box-moja-opinia.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka boska, a Ty jak zawsze wygladasz zachwycajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna,urocza sukienka:) Całość wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest przepiękna, bardzo polubiłam się ostatnimi czasy wlaśnie z tymi dziewczęcymi fasonami, wiązanymi w talii i falbanką na dole :)
    przepiękna jest :)
    płaszcz rownież mega mi się podoba :)

    Super kochana :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. urocza stylizacja <3 przepięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja Kochana !:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Boska sukienka i płaszczyk ;)
    podobają mi się zdjęcia i ich zimowy klimacik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna, bardzo kobieca sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też podoba się sukienka ... romantyczna, zwiewna. Zapraszam do obserwacji http://fantastic-brand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger