MARYNARKA W PRĄŻKI | SZARY SHOPPER ROSEGAL

Hej Kochani! Chyba nikomu nie muszę mówić, że marynarki w prążki czy w kratę to HIT sezonu Jesień/Zima 2017. W sieciówkach mamy ich ogromny wybór. Ja postawiłam na taliowaną z delikatymi prążkami, jednak model w kratę też bardzo mnie kusi :) Elegancką marynarkę połączyłam z jeansami i botkami na szpilce. Uwielbiam takie połączenia – elegancko, ale dzięki rurkom niezbyt oficjalnie. Do tego dobrałam szary shopper. To nowość ze sklepu ROSEGAL. Zaskoczyła mnie jakość wykonania. Oczywiście  na plus. Po otworzeniu paczki miałam wrażenie, że cokolwiek bym do niej nie włożyła puszczą mi wszystkie nitki i zostanę bez torebki, jednak już ją przetestowałam i śmiało mogę stwierdzić, że wytrzyma całkiem sporą ilość rzeczy. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ jest naprawdę pojemna i aż korci by naładować ją po brzegi :D Jedyny minus to to, że nie jest zamykana, jednak posiada wewnętrzną zasuwaną wkładkę, która służy do przechowywania drobiazgów, ale również śmiało może robić za torebkę,  ponieważ ma dołączony pasek.
Dajcie znać w komentarzach jaki print na marynarkach jest bliższy Waszemu sercu? U mnie zdecydowanie wygrywają prążki :) 
Marynarka - ORSAY
Top - Sinsay 
Torebka - TUTAJ
Spodnie - SH 
Botki - czasnabuty.pl 
zegarek - Anne Klein (sklep stacjonarny)
Naszyjnik - H&M






30 komentarzy:

  1. O proszę, jak ładnie :) Moje serce również należy do prążków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chętnie sprawiłabym sobie taką marynarę :D fajnie, tak nieoficjalnie ją zestawiłaś, dzięki temu nie jest sztywno i nudno :)
    botki również mega mi się podobają <3 teraz i ja w końcu mogę wskoczyć w szpilki aaaaaa

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie niedawno zamówiłam czarną marynarkę w groszki :) Ale Twoja też bardzo ładne i śliczne jesienne zdjęcia. Torebka z Rosegal faktycznie super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny post <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/my-rosegalcom.html

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz, muszę zapolować na taką marynarkę w SH :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne botki <3 podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz kochana, piękne zdjęcia :)
    klik- 18,06$ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow great outfit! :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wygladasz<3 super torebka<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko noszę marynarki, ta Twoja wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Praktycznie nie noszę marynarek, ale ta jest świetna :*
    Pięknie wyglądasz :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna stylizacja, prosta, klasyczna i stylowa ;) Bardzo mi się podoba i jest bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. prążki ostatnio są wszędzie, bardzo ładny elegancki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marynarka świetna, ale buty mi się mega podobają!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, minimalistycznie,klasycznie a bardzo stylowo. Świetna marynarka, buty, torebka... wszystko bardzo mi się podoba! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię marynarki :) Cieszę się, że są jedną z najmodniejszych rzeczy w tym sezonie:) A Ty wyglądasz pięknie:)Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna stylizacja :) Pięknie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweterek-z-haftami.html

    OdpowiedzUsuń
  18. marynarka to zapomniany element mojej garderoby :) Twoja jest świetna kochana:* Super uśiech :*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna jest ta marynarka :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna z Ciebie kobieta..
    a do tego te włosy- obłędne! :)


    dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger