Kolczyki koła

Moda na duże koła w uszach wróciła do nas na dobre. W sklepach możemy znaleźć duży wybór takiej biżuterii. Mnie to niesamowicie cieszy – zawsze miałam słabość do kolczyków w kształcie koła. Moja dzisiejsza stylizacja to dziewczęcy codzienny look. Kurteczkę znacie już z poprzedniego posta (POST TU), tym razem w zestawieniu z uroczą spódnicą i baletkami. Tak jak Wam obiecałam tym razem stylizacja bez jeansu :D Jak Wam się podoba? Dajcie znać w komentarzach :)

Spódnica – Marsala Butik
Kurtka – Gamiss
Top – SH (River Island)
Torebka – Sammydress
Kolczyki – Orsay (i-am.com)
Zegarek- sklep stacjonarny (Anne Klein)
Buty - Deichmann 








38 komentarzy:

  1. Zawsze podobały mi się takie kolczyki, sama jednak nie mam przekutych uszu, więc nie mogę ich nosić :) Cała stylizacja cudowna, bardzo podoba mi się spódniczka :) Wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Swietny krój spódniczki! :) A kolczyki koła lubię od zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że moda na te kolczyki wróciła, sama je noszę :) cudna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki koła bardzo mi się podobają :) Wyglądasz świetnie i bardzo dziewczęco :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz i cudowną masz kurtkę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za takimi kolczykami ale tobie pasują :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wygladasz <3 Uwielbiam takie zwiewne spódniczki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi się podobają te kurtki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny dziewczęce zestaw, takie lubię najbardziej. jest bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ciągle nie mogę przestać zachwycać się Twoją kurtką!

    OdpowiedzUsuń
  11. fanką spódnic chyba już nigdy nie będę, ale podoba mi się :) ładne połączenie kolorystyczne, stonowane jak lubię! a Ty jesteś taka śliczna że szok <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie kobieco, ale wciaz delikatnie! Chociaz to to akurat zasluga Twojej urody! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. I like the combination of colors. Very nice!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolczyki nie dla mnie. Kiedyś strasznie mi się takie podobały, ale nieładnie w takich wyglądam ;) Ale cała stylizacja super ;) I kurteczka piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana, wyglądasz przepięknie! bardzo mi się podoba Twoja kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachęcasz mnie by założyć w końcu jakąś spódnicę, a nie tylko jeansy i jeansy ;D Chyba muszę kupić takie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze lubiłam kolczyki, koła szczególnie. :)
    Cudna stylizacja, stonowana kolorystyka, ale to bardzo dobrze, bo wygląda przepięknie. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja :)
    śliczna torebka :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wyglądasz, kurteczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna stylizacja, super zdjęcia! Ta kurteczka jest naprawdę superfajna!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, kolor kurteczki jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale Ci pięknie w ciepłych kolorach:) Przepięknie ożywiają cerę<3 Cudowna stylizacja. Ja też bardzo lubię kolczyki koła mam kilka par ale nie mam takich grubszych, a prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś prześliczna! Nie chcesz startować na miss ;p?
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie wyglądasz ;)
    uwielbiam kolczyki koła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great look! I love your jacket ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Cale lata nie nosilam takich kolczykow. Az przypomnialy mi sie nastoletnie lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz w tej spódniczce i rajstopach. Prawdziwy kobiecy urok!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super stylizacja, wszystko do siebie idealnie pasuje. Kolczyki robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolczyki na prawde bardzo ładne, ale jesli chodzi o takie, które mnie podobają się najbardziej to chyba są to te dostępne w sklepie Pakamera. Polecam i wam tam zajrzeć ponieważ maja na prawdę bardzo duży wybór i korzystne ceny

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja! A co do biżuterii, to ja też cenię sobie delikatne Kolczyki Są bardzo szykowne i pasują dosłownie do każdej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stylizacja. Kolczyki w kształcie koła są modne od wielu lat i nie zapowiada się, żeby było inaczej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger