Sukienka w kwiaty NAKD + zniżka -20%

Hej Kochani! Dawno mnie tu nie było za co Was bardzo przepraszam :( Praca i magisterka pochłaniają całą moją energię. Podsumowania miesiąca też nie było, jednak obiecuję, że w czerwcu pojawi się zbiorcze podsumowanie z dwóch miesięcy ( kwietnia i maja). 

Przechodząc do stylizacji, to te zdjęcia czekały na publikację już od początku maja :( Liczyłam na to, że dodam je po podsumowaniu jednak wyszło jak wyszło. Sukienka pochodzi ze sklepu NA-KD . Motyw kwiatów w sezonie wiosenno-letnim zawsze jest mile widziany :) Sukienka jest zwiewna i posiada długi rękaw.  Pierwotnie miała luźny krój, jednak ja doszyłam do niej gumkę w pasie, bo jednak przy moim wzroście warto podkreślać talię by nie skrócić sobie nóg :) Do sukienki torebka w modnym odcieniu fioletu oraz sandały na koturnie :) Jak Wam się podoba?

Na hasło "marli20pl" dostaniecie zniżkę -20% na cały asortyment w sklepie NA-KD :)

Sandały - Renee.pl
Kolczyki  - House 
Torebka - House 

19 komentarzy:

  1. Great post...
    Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja. Najbardziej urzekła mnie torebka, która ma śliczny kolor. Poza tym lubię takie małe modele. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka ma śliczny wzór ;) Ostatnio bardzo takie polubiłam ;) Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka , świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka bardzo do Ciebie pasuje :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWietny pomysł z tym wszyciem gumki w pasie, rzeczywiście teraz fajnie podkreśla talię i jest taka kobieca, a nie workowata :)
    Bardzo lubię motyw kwiatów, więc sama dumnie bym taką cudną sukienkę nosiła <3
    Dodatkowo te falbanki- ajććć przeurocze są <3

    A kiedy obrona ?

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrona jest pod koniec czerwca, ale prace dyplomową mam oddać już całą za tydzień :D także terminy gonią :D

      Usuń
  7. Bardzo fajnie wyglądasz, sukieneczka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, dziewczęca sukienka! I Twoje obłędne włosy <3
    świetnie Cię rozumiem z tym brakiem czasu. Ważne, że pojawiasz się z nowym, fajnym postem od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka, a Ty Kochana jak zwykle olśniewająco wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz! Wszycie gumki to dobry pomysł, też bym tak pewnie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka :) uwielbiam NAKD!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na zdjęciach wyglądasz cudownie :D Sukienka bardzo ładna i masz ekstra buty https://zoio.pl/obuwie/szpilki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz piękne dodatki do tej ślicznej sukieneczki <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger