Falbanka przy rękawach

Hej Kochani! Dzisiaj do Was przychodzę z luźną stylizacją w stylu, który lubię najbardziej. Zdjęcia do dzisiejszego posta wymagały poświęcenia, ale było warto :D Równie dobrze mogłam tę stylizację zaprezentować w domu, jednak nic nie zastąpi światła dziennego. Tego dnia świeciło piękne słońce i było dość ciepło, więc musiałam wykorzystać ten dzień. Bluzeczka, która gra tu pierwsze skrzypce to nowy nabytek z SH. Sami przyznajcie, że trafiła mi się prawdziwa perełka. Ostatnio mam bzika na punkcie takich rękawów, a do koszul zawsze miałam słabość, więc jest idealna <3
Bluzka – SH 
Spodnie – H&M
Buty – Multu.pl 
Szalik – H&M
Czapka – Reserved

22 komentarze:

  1. Masz świetną figurę ! :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie https://gabrielamalek.blogspot.com/?m=1
    😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest piękna, a spodnie świetnie podkreślają twoja figurę ;)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie falbanki przy rękawach ;) Dodają elegancji. Podoba mi się całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygladasz w tej bluzeczce :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka jest cudowna a Ty wyglądasz przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta bluzka, prawdziwa perełka! I pięknie współgra z tym szalikiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz :) Szukam takich spodni ostatnio! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rękawy dodają bluzce charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zestawienie!
    spodnie podkreślają mega figurę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz Kochana:* super bluzka, a te spodnie są dla Ciebie stworzone:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna jest ta stlizacja!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Uwiodły mnie te spodnie i buty szczególnie. Całość wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się bluzki z tymi falbaniastymi rękawami. Gorzej je tylko włożyć do kurtki :D Haha.
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. W końcu po miesięcznej przerwie powróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka obłędna! Bardzo lubię rozszerzane, falbaniaste rękawy :)
    Pięknie wyglądasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko super razem wygląda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super figurka .. i te biodra, chciałabym takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Falbanki są bardzo romantyczne, dziewczęce i urocze. Bluzka ładna i stylowa.Zapraszam do obserwacji http://fantastic-brand.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger