Czarne śniegowce

Hej Kochani! W końcu znalazłam czas na zdjęcia, więc przychodzę do Was z nowym postem. Mamy w końcu prawdziwą zimę z białym puchem. Super, że udało mi się zrobić kilka zdjęć stylizacji właśnie z taką scenerią. 
Na nogach po raz pierwszy w życiu możecie zobaczyć u mnie śniegowce. Wystrzegałam się ich jak ognia. Skracają sylwetkę, są mało kobiece i szybko się niszczą, jednak zachęciła mnie cena i stwierdziłam, że dam im szansę. Muszę przyznać, że są wygodne, ciepłe i w takich butach na pewno nie zmarznę, jednak to tyle plusów. Założyłam je i nie czułam się w nich pewnie, więc nie będę ich zbyt często zakładać. Tego dnia postawiłam na szarą sukienkę z uroczym tiulem i na to golf. Całość uzupełniłam torebką, która jest łupem wyprzedażowym :) Jestem ciekawa jakie macie zdanie o takich butach. Koniecznie napiszcie swoją opinię w komentarzach :) 
Sukienka – sklep stacjonarny
Golf – Yups
Buty – deezee.pl
Torebka – Sinsay
Kolczyki - Orsay (i-am.com)
Kurtka - Bershka


25 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) Spodobała mi się ta spódniczka oraz torebka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja śliczna <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądasz. Przy tej spódniczce to nawet śniegowce są bardziej kobiece.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odrobina sniegu, a ile radosci sprawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz :) uwielbiam czerń, a śniegowce są świetne, sama planuję ich zakup tylko chyba już sie tej zimy nie wyrobię :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja ;) Całość jest spójna ;) Podoba mi się ta torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość prezentuje się wspaniale! ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra jest ten golfik i spódnica! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :) Śniegowce dobrałaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. myślałam, że to spódnica, super to połączyłaś :)
    https://s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie ani grama śniegu aaaaa :(

    Jeśli jeszcze raz ktoś mi powie, że czerń jest nudna od razu odeślę go do Twojego zestawu- to wlasnie dzięki temu, że ta czerń różni się odcieniami i fakturami jest mega stylowo - super całość kochana:)

    sukienka jest fantastyczna <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile śnieguu <3 u mnie nic łyso, deszczowo i tyle taka zima!! A cod o stylizacji jest świetna! Sukienka z tiulem przepiękna no i śniegowce również! nie wiem ale dla mnie idealnie tutaj pasują ;)! Też kiedyś wystrzegałam się ich a później je pokochałam przede wszystkim chyba że w gierki ciepło i wygodnie a i w połączeniu z ciekawymi ubraniami tak jak w Twoim przypadku nie wyglądają jak paputy i człapuchy ! Super Pozdrawiam ;)) !

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz kochana :) Uwielbiam takie koronkowe wykończenia :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację koronki działają na męską wyobraźnie nie ważne na którym elemencie garderoby :)

      Usuń
  14. Rewelacyjna stylizacja :) Pięknie to wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię zimowych stylizacji ale muszę przyznać że twoja przykuła moją uwagę - BRAWO !

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorąca kobieta ! :* Uwielbiam Twoje wyczucie smaku i dobrego stylu ;-)

    Przypominam o Walentynkowym konkursie :)
    Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się :) torebka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  18. spódniczka mi się najbardziej podoba <3 cudnie wyglądasz Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten sweterek bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudownie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Te Twoje śniegowce są wyjątkowo dziewczęce i ślicznie wpisują się w stylizację ze spódniczką :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Wszystko świetnie do siebie pasuje :*

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz cudownie i niezwykle dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger