GRUDZIEŃ 2017 - PODSUMOWANIE MIESIĄCA | OZDOBY CHOINKOWE DIY | MIEDZYNARODOWA WYSTAWA KOTÓW RASOWYCH W WARSZAWIE

Kochani witajcie w 2018 roku :) Dzisiaj przychodzę do Was z podsumowaniem grudnia.  Nawet nie wiem, kiedy to zleciało. Przygotowania do świąt i pisanie pracy magisterskiej sprawiło, że cały miesiąc minął w mgnieniu oka. Zapewne każdy kolejny miesiąc też taki będzie, bo w pracy magisterskiej nie jestem nawet w połowie, ale myślę, że do czerwca się wyrobię :D 

BLOG
Najpopularniejszy post ostatniego miesiąca: WESOŁYCHŚWIĄT!

Jako, że mamy też już nowy rok to wypadałoby się z Wami podzielić  trzema najchętniej oglądanymi postami w 2017 roku. To zestawienie jest dla mnie totalnym zaskoczeniem, bo najchętniej oglądaliście posty z marca i z początku kwietnia i autorami zdjęć był mój Ukochany. Tak prezentuje się ranking ;)
  1. DENIM SKIRT
  2. WOJSKOWA ZIELEŃ
  3. OUTFIT OF THE DAY | JEANSOWA KURTKA 
Co u mnie?
Osoby, które śledzą mnie na Instagramie wiedzą, że na początku grudnia wybrałam się na Międzynarodową Wystawę Kotów Rasowych. Była to moja pierwsza taka wystawa. Bardzo mnie ciekawiło jak prezentują się poszczególne rasy na żywo, ponieważ większości nigdy nie widziałam :) Na szczęście udało mi się wybrać na wystawę i zobaczyłam wiele fantastycznych kociaków. Spotkanie z moją największą miłością, czyli Brytyjczykiem jeszcze bardziej umocniło mnie w przekonaniu, że to właśnie kotek dla mnie. Jednak zdziwiło mnie to, że już dziewięciomiesięczne maluchy potrafią być dużymi kulkami :D I teraz oglądając hodowle widzę, że niektórzy nie są fair w stosunku do przyszłych właścicieli, ponieważ wstawiają zdjęcia dwumiesięcznych kotków pisząc, że mają już dziewięć. Wiadomo, że prędzej czy później dowiemy się jaka jest prawda, ale po co wprowadzać nas w błąd. 
Wystawa została zorganizowana w Warszawie na Arenie Ursynów. Nigdy tam nie byłam i wyobrażałam sobie wielkie pomieszczenie, gdzie kotki będą miały dużo miejsca i zostaną poustawiane stosunkowo daleko od siebie, a okazało się, że wystawcy ze swoimi pociechami rozłożeni byli blisko, a sami zwiedzający musieli przeciskać się pomiędzy klatkami i ludźmi by cokolwiek zobaczyć. Trochę było mi szkoda tych kociaków, których przytłaczał ten tłum ludzi i wcale się nie dziwię wystawcom, że postanowili je trzymać w klatkach. Chociaż muszę przyznać, że po większości nie widziałam stresu. Kotki były ciekawskie, bawiły się z właścicielami, a nawet dawały się pogłaskać, co więcej niektóre nawet nalegały by to robić :) Moja miłość do brytyjskich klocuszków jeszcze bardziej wzrosła, gdy pozwolono mi pogłaskać jednego Kocurka. Jejku, jakie one są mięcziutkie i przyjazne <3 Poznałam również rasę Neva Masquarade, czyli siostrzaną rasę kota syberyjskiego. Bardzo ciekawskie i puszyste kotki :) Co więcej niedawno dowiedziałam się, że ta rasa kotów ma sierść, która uczula, ale w maleńkim stopniu, więc jest idealna dla alergików, którzy uwielbiają koty i nie potrafią bez nich żyć :) To taka ciekawostka ;) 


Ostatnio byłam na maratonie filmowym, gdzie mogłam zobaczyć przedpremierowo film „Gra o Wszystko”. Jest to biografia i opowiada o losach narciarki, która odniosła kontuzję i jej życie tak się potoczyło, że wkręciła się w hazard, zakładając ekskluzywny klub pokerowy. Film trochę mi się dłużył, chociaż historia bardzo wciągająca, ale nadmiar faktów i tempo dialogów mnie męczył. Sama aktorka zasługuje na Oskara <3
„Król rozrywki” – musical biograficzny o marzycielu, który chciał  prowadzić dostanie życie i stworzył Cyrk. Warto obejrzeć przede wszystkim dla świetnej zabawy i super piosenek. Musicie posłuchać soundtrack – link TU  :) Nie oglądam musicali, bo trochę mnie denerwuję, że w trakcie akcji aktorzy zaczynają śpiewać i tańczyć. Na ten film poszłam w ciemno, więc nawet nie wiedziałam czego mam się spodziewać, ale przyznam się Wam, że był naprawdę świetny. Film zleciał mi w mgnieniu oka i miałam nawet niedosyt.  Bardzo na plus, że Zac Efron nie pokazał bicepsów :D Ostatnio ciągle ich pełno w filmach, a tu miłe zaskoczenie :) Przypomniały mi się czasy High School Musical. Kto oglądał? :D Po tym filmie może jednak obejrzę film „La La Land” -może mi się spodobać :P 
źródło zdj: http://www.filmweb.pl 
Poza tym między nauką a przygotowaniami świątecznymi obejrzałam również film „Logan Lucky”, „Pomiędzy nami góry” i „Grimsby”. Wszystkie filmy idealne na leniwe popołudnie i nie są to ambitne produkcje, ale ja je właśnie obejrzałam dla odprężenia :)
źródło zdj: http://www.filmweb.pl 

„Logan Lucky” – to naprawdę dobra komedia, która tak mnie wciągnęła, że na dwie godziny zapomniałam o całym świecie :) Film opowiada o napadzie na kasę wyścigów i jest naprawdę zaskakujący. A sami bohaterowie są na tyle charyzmatyczni, że zapamiętacie ich na długo :)
„Pomiędzy nami góry” – jest to dramat opowiadający o dwójce ludzi, którzy przeżyli katastrofę lotniczą i zostali skazani na swoje towarzystwo walcząc o przetrwanie. Dość przewidywalny, jednak nigdy wcześniej w tego typu filmie nie widziałam psa, przez co bardzo zaciekawiły mnie jego losy. Zakończenie poruszające, ale nie na tyle bym była roztrzęsiona i nie wiedziała co ze sobą zrobić po skończonym filmie :) Jak dla mnie średniak :)
„Grimsby”  - To komedia opowiadająca o losach agenta do zadań specjalnych. Jest czasami wulgarna, żenująca i taka głupia, że aż śmieszna, ale myślę, że wiele osób lubi taki właśnie humor :) Ja akurat nie należę do tej grupy i dla mnie sceny, które miały rozbawić ostatecznie zażenowały, ale ogólnie film jako całość ciekawy i zabawny :)

OZDOBY CHOINKOWE DIY 

Poza tym w tym roku naszło mnie na naturalne ozdoby na choince. Kilka dni spędziłam na ich przygotowaniu, ale nie był to długi i skomplikowany proces, więc zachęcam Was byście za rok również spróbowali tak ozdobić swoje drzewko, bo efekt jest naprawdę powalający :) Sama jestem w szoku, że tak ładnie mi to wyszło :D (skromna jestem, nie ma co :D ). Robiłam zdjęcia na bieżąco, wiec tak pokrótce przedstawię Wam etapy szykowanie ozdób. Będzie to naprawdę szybka instrukcja. Mam nadzieję, że kogoś zainspiruję na przyszłe święta :* A może za kilka miesięcy ktoś będzie poszukiwał takiego posta, więc myślę, że może mu się przydać :) 

Etap 1 – zakup i suszenie pomarańczy, grapefruita: 2 godziny w piekarniku (przewracając co pół godziny), 2 dni na kaloryferze
Etap 2 – zebranie szyszek w lesie, wypłukanie ich pod bieżącą wodą, namoczenie (woda + ocet), suszenie na kaloryferze  przez 1 dzień

Etap 2 – zakup wstążek, sznurka lnianego, juty (ja zamówiłam na Allegro), farby plakatowej, kleju na gorąco (nie mam pistoletu, wystarczy sam klej i świeczka)
Etap 4 -  malowanie szyszek farbą - użyłam do tego palców :P  Po wyschnięciu przyklejenie na gorący klej pętelek z sznurka (nie jest to konieczne, bo szyszki ładnie można położyć na choince)

Etap 5 – wiązanie małych kokardek (tutaj najlepsza instrukcja jaką kiedykolwiek widziałam: LINK TU - trochę trzeba się namęczyć, ale warto), przyklejanie ich na gorący klej do pomarańczy i grapefruita, wiązanie sznureczków do zawieszenia

Etap 6 – wiązanie dużych kokard ( pasek juty zgięłam na pół,  przewiązałam przez środek, dodatkowo przykleiłam gorącym klejem czerwone wstążki z tyłu zostawiając kawałek sznurka by zawiązać na drzewku)

Etap 7 – Wieszanie ozdób :) Aby dopełnić naturalny wygład mojego drzewka dokupiłam w Pepco i Topazie drewniane ozdoby i lampki z żółtym światłem. A do zakrycia doniczki posłużył dwumetrowy kawałek juty :) 





Ulubieniec miesiąca:
Zdecydowanie w tym miesiącu jest to kanał na Youtube :) Poświęciłam chyba kilka dni by obejrzeć filmiki z kanału „Sprawdzam jak :) Wciągnęłam się na maksa :) Dymitr niezwykle ciekawie opowiada i bardzo się przykłada do każdego nagrania i do tego ma świetne poczucie humoru. Pierwszy filmik jaki obejrzałam to „Ile przedmiotów rozpoznam sam”, następny film był o kurierach i już po nim całkowicie przepadłam :D Ktoś z Was kojarzy? :)

Tym razem bez TOP 4 Instagrama, ponieważ i tak post wyszedł dość obszerny :) Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :) A Wy jak spędziliście grudzień? :)

28 komentarzy:

  1. Ja oglądałam High School Musical :) Mi też te stylizacje bardzo się podobają :) piękne te twoje ozdoby DIY :) a kociaki są przesłodki :) powodzenia w pisaniu magisterski Ja mam do napisania dwie prace dyplomowe że studiów podyplomowych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja praca przy Twoich to pewnie pryszcz :D Tobie również życzę powodzenia :)

      Usuń
  2. Wow! Nie miałam pojęcia, że tak łatwo można przygotować ozdoby na choinkę, piękny efekt :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny podt kochana, zaciekawiłaś mnie filmem Król Rozrywki i chyba jutro namówię kogoś by ze mną obejrzał. 😍 Super sprawa z tą wystawą kociaków, sama się zastanawiałam czy na nią się nie wybrać i teraz troszkę żałuję 😢

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie pożałujesz, że się wybrałaś :) Bardzo przyjemnie się go oglądało :)
      Takie wystawy na pewno jeszcze będą organizowane :*

      Usuń
  4. Te ozdoby choinkowe DIY są przecudne ! *.*
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanka kotów ale mega podobają mi się te które wyglądają jak tygrysy oraz szare puszyste z rudymi oczami :) z propozycji filmowych skorzystam, nie wiedziałam żadnego z filmów o którym mówiłaś! A te ozdoby .. śliczne! Pozdrawiam TinaHa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tygryski to kotki bengalskie, a te szaraczki to brytyjskie krótkowłose (moja miłość) <3 Mam nadzieję, że któryś Ci się spodoba. Polecam szczególnie obejrzeć "Król Rozrywki" :)

      Usuń
  6. Ile kotków!(: Piękne ozdoby, lubię takie orginalne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wspomniałam o tym, że miałaś jedną z najśliczniejszych choinek jakie widziałam *_* Chyba temu mi się tak bardzo spodobała, bo włożyłaś w nią sporo pracy i samodzielnie wykonałaś większość ozdób. Efekt bardzo estetyczny i piękny. Chyba w przyszłym roku skorzystam z Twojej instrukcji i też zrobię podobne ozdoby choinkowe ♥

    Wystawa kotów rasowych bardzo mi się spodobała. Tyle piękności w jednym miejscu :) Nie ma co się dziwić, że takie stylizacje znalazły się w top 3, gdyż ponoć za najlepsze zdjęcia dziewczyn odpowiadają ich chłopacy ;p

    Króla Rozrywki nie oglądałam, ale La La Land mogę śmiało polecić. Nie przypuszczałabym, że musical tak mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za to, że chciałaś poświęcić chwilę i zostawić taki piękny komentarz :*
      Bardzo mnie cieszy, że moja choineczka się tak spodobała <3 Nawet nie wiesz jak mi miło :) Albo i wiesz, bo już Ci dziękowałam za te słowa:*

      Często wykorzystujemy swoich kawalerów do robienia fotek :D Dobrze, że lubią to robić :)

      W takim razie muszę obejrzeć ten film. Tez wydawało mi się, że nie lubię musicali, ale skoro ten mi się spodobał to i innemu dam szansę, chociaż zakończenie już jest mi znane, bo rozmawiałam o nim z ciocią :D heh

      Usuń
  8. Zaciekawiły mnie te ozdoby, efektownie wyglądają! :-)
    Szczęśliwego, Nowego Roku!

    Zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią sama bym się wybrała na taką wystawę :) Piękne ozdoby *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ozdoby na choinkę robią wrażenie, proste a ładne :D Z wielką chęcią zrobię takie w przyszłym roku :)
    Kociaki prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Na wystawę kotów rasowych też bym się chętnie wybrała :D Logan Lucky chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Piękne outfity :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Te ozdoby choinkowe są naprawdę bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks a lot :D

    seems to be an amazing year my friend :)

    NEW TIPS POST | AFFORDABLE MAKEUP SPONGES: YAY OR NAY?
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie to wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kociaki na zdjęciach najbardziej mnie urzekły! sama z chęcią wybrałabym się na taką wystawę kotów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe podsumowanie ;) Ja nie lubię komedii ale dramat chętnie obejrzę :) Bardzo ładne choinkowe ozdoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne stylizacje:) a koty kocham, szkoda tylko że mam na nie uczulenie:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega słodkie kotki i piękne ozdoby ❤
    Trzymam kciuki za nowy rok
    My blog

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger