Szalik z perełkami DIY

Hej Kochani! Po dłuższej przerwie przychodzę do Was ze stylizacją :) Trochę ostatnio straciłam chęci do blogowania, ale mam nadzieję, że to jest spowodowane tylko i wyłącznie jesienną chandrą, która niestety dopadła i mnie. 
W tym sezonie jest duży szał na perełki i mnie ten trend zauroczył w 100%. Jednak nie chciałam kupować kolejnego szalika, a  kupiłam perełki i przyszyłam je sama. Dzięki temu dałam szalikowi drugie życie i zaoszczędziłam ok 50 zł :) Nie wymaga to od nas wielkich zdolności i maszyny, wystarczą perełki kupione w pasmanterii, żyłka, igła i trochę naszego czasu :) Efekt? Sami oceńcie :) Co do samej stylizacji to tego dnia postawiłam na spódnicę, kryjące rajstopy, ciepły sweterek i mój ulubiony płaszczyk i botki na obcasie, które pokazuje Wam już tu po raz kolejny. Są tak wygodne i zgrabnie wyglądają na nodze, że nie potrafię się z nimi rozstać. A całą stylizacje dopełnia mój szalik DIY i nowa torebka, którą wygrałam w konkursie na Instagramie :) Kojarzycie markę NOBO? Ja znam ją właśnie z Instagrama i cieszę się, że udało mi się wygrać w konkursie. Jakość jest naprawdę porządna i coś czuję, że ta torebka będzie służyła mi bardzo długo, dlatego postawiłam na klasyczny kolor i model. Jak Wam się podoba taki look? Dajcie znać w komentarzach :*
Płaszczyk – H&M
Spódnica – ZAFUL
Sweterek – H&M
Botki – Multu.pl
Torebka – NOBO
Bransoletki – Katherine.pl
Naszyjniki – H&M

30 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Podoba mi się nowa odsłona szalika!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na 'przerobienie' szalika :) Sama planuję kupić perełki i doczepić je do sweterka :)
    Pięknie wyglądasz w tym zestawie!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jak zwykle<3 Uwielbiam Cię w spódniczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana cóż mogę powiedzieć - wyglądasz wspaniale kochana :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz. A pomysł z perełkami bardzo fajny,ja ozdobiłam w ten sposób spodnie. Śliczne kolory i paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna stylizacja;) śliczny masz ten szalik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne zdjecia, a ten szalik - boski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz Kochana :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. SZalik wyszedł ci świetnie i bardzo urozmaica stylizacje :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten szalik :) cała stylizacja bardzo mi się podoba, ale szalik przykuwa uwagę :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak bosko! <3 świetny jest ten szal :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne zdjęcia i piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nastał trudny czas dla nas blogerek, ciężko zrobić jakiekolwiek zdjęcia na dworze, już nie wspominając o zdjęciach dobrych grrrr dlatego wiele blogerek na czas jesieni i zimy znika z blogosfery :(

    świetny pomysl z tym szalikiem, perełki to teraz hicior, sama na nie choruję :P hehe

    buziaki :*
    Daria

    I nie znikaj nam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie podoba mi się ta stylizacja :) Przepiękny sweter, a szalik z perełkami to po prostu mega cudo :) No i Ty taka śliczna :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. musze kupic podobny szalik:) w tamtym roku jeden mi ukradli i zostal mi tylko czarny:(

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Great the scarf but the bag more! :)
    Hi would you like to follow each other?
    That's Amore Blog ✨✨✨✨✨

    OdpowiedzUsuń
  17. Super cool look!
    http://www.pperlenoirstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja :) Super pomysł z tym szalikiem, ja też planuję doszyć koraliki do różnych rzeczy - świetnie to wygląda :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/czerwien-i-krata.html

    OdpowiedzUsuń
  19. You look so gorgeous!!!! Everything is just perfect.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja i przepiękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niby taka prosta przerobka , a tyle daje ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. super ten szaliczek! bardzo lubię perełki na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz, no i szalik zdecydowanie robi furorę w tym zestawie :) Ja osobiście czaję się na taki z grubej, wełnianej włóczki - jestem strasznym zmarźluchem i niestety, cieńsze szaliki mnie wystarczająco nie ogrzeją. Biorąc pod uwagę, że jestem na zwolnieniu i mam więcej czasu, to chętnie zrobię go sama, stąd moje pytanie: czy znacie dobry internetowy sklep z wełną?
    Będę wdzięczna za każde polecenie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie pomogę. Niestety nie wiem gdzie kupić wełnę :(

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger