PŁASZCZ O MĘSKIM KROJU

Hej Kochani :) Ktoś tu Wam ostatnio pisał, że nie będzie już zdjęć z jesienną scenerią, a jeszcze wczoraj w parku złote liście robiły za tło do zdjęć. Super, że jeszcze nie wszystkie drzewa opustoszały i nadal możemy się cieszyć widokiem złotych liści :)
Dzisiaj prezentuję Wam ciepłą sweterkową sukienkę z półgolfem i mój nowy płaszcz ze sklepu  BERSHKA. Płaszczyk to klasyczny model o męskim kroju, który marzył mi się już od dawna. Długo szukałam takiego,  który pasowałby do mojej sylwetki. Oczywiście znalazłam dopiero jak przestałam szukać :D Też tak macie? Heh.. Jak widzicie stylizacja utrzymana w szarościach, jednak postawiłam również na akcenty różu w postaci torebki i szalika.  Mój szal ma już dwa lata, tyle co mój blog, a dalej uwielbiam go nosić – jest ciepły i ma ciekawy wzór. A właśnie, widzieliście ostatni post, w którym opisałam „10 FAKTÓW O MNIE” z okazji 2 urodzin bloga :) Jeśli nie to zapraszam do nadrobienia zaległości (LINK TU).
Sukienka – MOHITO
Płaszcz – BERSHKA
Szalik – Reserved 
Zegarek – Anne Klein 
Torebka – ROSEGAL
Buty – Multu.pl


48 komentarzy:

  1. Cześć piękności wyglądasz uroczo :) zawsze jak kupuje takie sliczne rajstopy odrazu musze je porwac:(


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam, chyba nie jestem stworzona do noszenia cienkich rajstop!

      Usuń
    2. To problem chyba każdej z nas :D Ale muszę Wam powiedzieć w sekrecie, że te rajtki mają już rok :) Dbam o nie szczególnie mocno, ale też nie należały do tanich, więc powinny być dobrej jakości :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się ten płaszczyk, pięknie wyglądasz :)
    Oczywiście kliknełam w rosegal - link do torebek :)
    Klikniesz tez u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz. Płaszcz jest cudowny,jak ja uwielbiam ten kolor! Sukienka,szal, torebka, rajstopy... wszystko mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja ! ☺
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, obserwuje i pozdrawiam serdecznie. ♥
    Jeżeli będziesz miała chwilkę to zapraszam do siebie.
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki masz uroczy plaszczyk! Od jakiegoś czasu mam manie na płaszczyki :D

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome
    Have a great time
    kisses <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nic dodać nic ująć wyglądasz cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz, na prawdę mi się podoba :) jeśli masz ochotę zapraszam na mój blog: http://kaarolkaa95.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że upolowaliśmy ten sam model płaszcza - ja akurat postawiłam na czarny jak na razie ;). Piękna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszcz o męskim kroju, ale w tym zestawieniu wygląda niesamowicie kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealna stylizacja! jesteś prześliczna <3 buuziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Co tu dużo mówić :) przepięknie <3 :) <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz :) Torebka piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny ten płaszczyk i świetne leży :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rajstopki, super miejscówka i bardzo ładne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny płaszczyk i ta torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie chyba w parku nie ma co liczyć już na liście, na razie korzystam z mojego zapasu jesienny zdjęć ;)
    Świetna stylizacja, piękny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszczyk jest naprawdę śliczny :) A rajstopy w kropki uwielbiam i twoje są mega urocze!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię takie płaszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. idealna stylizacja, ta torebka jest super

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz :) Super szal i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten płaszcz jest po prostu cudowny! Ty wyglądasz rewelacyjnie <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny płaszczyk i rajstopki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/white-pink-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi najbardziej podobają się rajstopki :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  25. cieplutko i bardzo ładniutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny płaszcz! uwielbiam szarości :) całość bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  27. nic dodać, nic ująć !:) Pięknie !
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. przeuroczo wyglądasz :)
    uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi sie ten plaszczyk. Tez lubie prostote :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam płaszcze o takim kroju :) Jak zwykle wyglądasz prześlicznie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/ostatni-powiew-zotej-jesieni-monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się sukienka bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie rajstopy w kropeczki choć nie do wszystkiego pasują, a w Twojej stylizacji spisały się znakomicie ! :) BRAWO ! BELLA !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz;*
    super look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny jest ten płaszcz,ładny zestaw :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna sceneria kochana :D
    oby jak najwięcej takich ladnych jesiennych scenerii :D
    plaszczyk jest świetny i te rajstopy w kropki- też mam ochotę sprawić sobie takie :)

    super kochana :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Róż i szarość - moje ulubione połączenie <3
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny look, podoba mi się :)
    A co do tego kupowania to też tak mam, wszystko fajne widzę tylko wtedy jak nie potrzebuję albo nie mam hajsu..:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger