WZORY KWIATOWE NA JESIEŃ

Hej Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z dziewczęcą stylizacją, gdzie główną rolę gra czarna koszula z motywem kwiatowym i uroczymi falbankami. Gdy zobaczyłam ją na wieszaku nie mogłam przejść obok niej obojętnie – jest totalnie w moim stylu. Musicie wiedzieć (jeśli jeszcze tego nie wiecie), że motyw kwiatowy na ciemnych tkaninach to TREND SEZONU JESIEŃ ZIMA 2017/18 :) Do mnie on trafia w 100% :) Cała stylizacja utrzymana jest w jesiennym klimacie. Postarałam się również o odpowiednią scenerię :) Jak Wam się podoba? Dajcie znać w komentarzach :)
Koszula – C&A
Spódnica – Marsala Butik
Buty – czasnabuty.pl
Torebka –TRENDSGAL
Kurtka – GAMISS
Zegarek – ZAFUL
Komin – SH








37 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie się całość prezentuje. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look! Świetnie dobrałaś kolory. Przepadałam za kominem i spódniczka! :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo urocza,dziewczęca stylizacja 😍😍
    Wyglądasz przepięknie 😍
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy look! Spódnica świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wyglądasz::) piękna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ;) Bardzo w moim stylu ;) Choć przy moich szerokich biodrach postawiłabym na zwykłą spódnicę ;) Ale zdecydowanie na cieplejsze dni, bo obecnie to bym w takich rajstopkach zamarzła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka dni temu było ciepło, teraz nie wychodzę z domu nawet w spodniach z dziurami bo jest mi za zimno :D Ale weekend ma być podobno cieplejszy :)

      Usuń
  7. Świetna jest ta stylizacja, bardzo podoba mi się koszula, uwielbiam kwiaty ! I ta urocza torebka

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie jesienne zestawienia :) cudnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz. ;) Bardzo mi się podoba Twoja kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest ta koszula :) Całość bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizacja. Wyglądasz wspaniale. Byłoby na kim oko zawiesić na ulicy. Z ciekawości czy nie było Ci za zimno w tych rajstopkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kilka dni temu było ciepło, teraz niestety bym zamarzła, chociaż weekend ma być podobno ciepły :) Uwielbiam jesienią chodzić w takich rajstopkach :) Jeden z niewielu plusów tej pory roku :D

      Usuń
  13. Pięknie Ci w tej stylizacji :) Świetna ramoneska ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Brak słów. Całość dopracowana i przemyślana w najmniejszym szczególiku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna całość, uroczo wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Great look, i like that floral top. you look gorgeous!!!
    I am your new follower #218. hope you follow me back.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz w takim dziewczęcym wydaniu :)
    Bluzka i spódniczka są świetne!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna dziewczęca stylizacja :) Bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/sweter-z-napisem-sunday.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam motywy kwiatów przez cały rok! ;) Niezależnie czy aktualnie panuje na nie trend, czy też nie :) Koszula ogromnie mnie zauroczyła, ale cała stylizacja bardzo mi się podoba. Kurteczka oraz szalik kojarzą mi się z jesiennymi barwami. Wyglądasz modnie i adekwatnie do pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak mnie tu dawno nie było ;-( ehh ale czasu brak na wszystko ;-( ehh
    Mam nadzieje że mi wybaczysz ! :-*


    pięknie kochana wyglądasz !!!! :* Laseczka z Ciebie ! ;-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna kurtka:)I ekstra look, podoba mi się !:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz,spódniczka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna koszula, pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz swietne nogi. W tej stylizacji dopiero wyraznie to widać. Spodnica idealna dka młodej dziewczyny. Pieknie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  25. W spódniczkach wygladasz tak uroczo💜💜

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula jest genialna. Lubię kwiatowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham kwiaty ! bluzka mega
    zapraszam do siebie !
    www.roomkate.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. skromnie i gustownie, dla mnie bomba

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger