Sweter w kolorze khaki

Hej Kochani! Po ostatniej stylizacji z uroczą spódniczką przyszedł czas na spodnie. Mamy piękną, ciepłą jesień pełną słońca i śmiało możemy chodzić w samych swetrach, koszulach i sukienkach bez kurtek czy płaszczy. Chyba nigdy tak się nie zachwycałam jesienią. Zawsze wprawiała mnie w dołujący nastrój, a tym razem jest wręcz odwrotnie – jestem pełna pozytywnej energii i codziennie rano budzę się z uśmiechem na twarzy. Taką jesień to ja lubię <3 Co do stylizacji to dzisiaj prezentuję się Wam w moim nowym łupie z SH, czyli swetrem. Za swetrami ogólnie nie przepadam jednak ten uwiódł mnie dekoltem i oczywiście kolorem. Oversizową górę połączyłam z dopasowanym dołem, by nie zaburzać proporcji sylwetki, a żeby wydłużyć nogi postawiłam na botki na słupku w kolorze spodni. Koniecznie napiszcie w komentarzach co myślicie o swetrach i oczywiście dajcie znać jak Wam się podoba nasza piękna złota jesień :) 
Sweterek – SH (TOP SHOP)
Spodnie – H&M
Buty – Multu.pl
Torebka – Fabiola
Zegarek – sklep stacjonarny (Anne Klein) 









33 komentarze:

  1. Super sweterek :) bardzo lubię takie proste stylówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię swetry o takim prostym fasonie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweter tez mi sie taki marzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Rewelacyjnie wygląda cała stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, sweterek mnie zachwycił <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam stylizacje ze sweterkami! :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz. Świetna sceneria!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zauroczony tym jessienym klimatem zdjec i do tego te fajnie dobrane ubrania ��super

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jesień uwielbiam właśnie za ciepłe swetry :) Twój bardzo przypadł mi do gustu!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia na tle tych jesiennych uroków wyglądają przecudownie!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia :)
    śliczny kolorek ma ten sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz przepięknie <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, świetna sceneria do zdjęć :) Sweterek śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja lubię takie swetry, można z nimi coś pokombinować i wyglądać przy tym dobrze. Twój jest świetny a zdjęcia ze słońcem pokazują dopiero jego fantastyczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie swetry dają wiele mozliwości na stylizacje. Zdjecia swietne

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja za każdym razem zachwycam si Twoimi cudownymi włosami - oddaj mi je! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz :) To miejsce jest magiczne :P
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/stylizacja-w-kolorach-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny look ;) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście piękna jesień nas zaskoczyla, szkoda że już odeszla i teraz codziennie za oknem szklana pogoda buuu :(
    super wyglądasz kochana ! sweterek i botki mega mi się podobają <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia i cudowny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana najlepszego życzę ci na tą piękną środę :*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. super :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia �� Zapraszam do mnie: www.nouw.com/beautyownstyle ��

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger