KORONKOWA SUKIENKA ROSEGAL

Hej Kochani! To chyba już ostatnie zdjęcia z piękną jesienią w tle. Na drzewach zostało już bardzo mało liści, a te które spadły gniją. Zdjęcia tej stylizacji były robione w weekend, więc była ona adekwatna do pogody, teraz jednak nie wyobrażam sobie wyjść tak na dwór. Nawet w ciepłym płaszczu marznę i już mam ciarki na całym ciele jak myślę o zimie. Tego dnia postawiłam na czarną sukienkę z dodatkiem koronki, botki na obcasie, a na to parkę w kolorze khaki. Sukienka to nowość ze sklepu Rosegal. Spodobały mi się w niej te wykończenia z koronki, które dodają romantycznego charakteru. Nie jestem zadowolona z materiału z jakiego jest wykonana, jest bardzo sztywny. Czy Wy też tak macie, że jak już Wam się coś bardzo spodoba to nie zaglądacie do składu? A później zdziwienie, że nie spełnia ona naszych oczekiwań :D Jednak nie zamierzam się jej pozbywać, bo jest urocza :) Jak Wam się podoba takie połączenie? Dajcie znać w komentarzach :) 

Botki - Multu.pl
Parka - Cropp
Torebka - Sammydress





41 komentarzy:

  1. Kochana, nooo pięknie wyglądasz! ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka (18,06), cudownie wyglądasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. no sukienka jest obłędna :)
    cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka i urocze ostatnie zdjęcie! Chętnie obserwuję bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana cudownie wyglądasz, pomagam - 18,06$ (rosegal)
    Klikniesz tez u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna ta sukienka!:)
    Obserwuje!:)
    Kliniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna stylizacja! Piękna z Cb modelka 💛

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna, romantyczna sukienka:) fajnie, że przełamałaś ją militarną parką;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja ;) Bardzo kobieca i elegancka ;) Coś w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sukienka :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. amazing post dear :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny zestaw, podoba mi się płaszczyk z wystającą bluzeczką przy rękawach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość cudowna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz niesamowicie :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz. Świetna parka i cudna sukienka. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka cudowna! Wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam z tobą problem xD Już nie mam opisów w głowie jak można inaczej powiedzieć, że wyglądasz świetnie :D! Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna jest ta sukienka. Cudnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sukienka, super wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękne nogi i niepospolity kobiecy urok. Romantycznie wyglądasz w tej sukience i rajstopach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, ze ta piekna jesien juz odchodzi. Sukienka bardzo mi sie podoba, tak jak i zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, sukienka jest naprawdę piękna :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/czerwien-i-sukienka-w-gwiazdki.html

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja, pięknie wyglądasz! Obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjnie kochana wyglądasz! <3
    Sukieneczka prezentuje się zjawiskowo.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna pani jesień :D
    mi niestety nie udalo się zrobić w tym roku takich ladnych, jesiennych zdjęć buuu :(
    sukienka jest bardzo ładna ajćććć <3

    buziaki kochana :*
    DAria

    18,06$
    mogę też prosić o kilka klików u mnie ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Idalne zestawienie, sukienka fantastyczna ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny zestaw. Świetny pomysł na połączenie codziennej parki z koronkową sukienką. Po zdjęciach zupełnie nie widać, żeby było coś nie tak z jakością. Czasami też mi się zdarza nie przeczytać składu, ale ostatnio jakoś udaje mi się unikać przykrych niespodzianek (przy zamówieniach internetowych oczywiście). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się sukienka. Od siebie dodałabym jeszcze plecaczek damski (zamiast torebki). Pasuje do spacerów po lesie :) PS. zapraszam na moj wpis: plecak dla mamy - Marika

    OdpowiedzUsuń
  29. słowa nie są w stanie opisać jak pięknie wyszłaś i ten twój zabójczy uśmiech widać że robienie zdjęci prowadzenie bloga i cała ta praca sprawia Ci ogromną przyjemność SUPER !

    OdpowiedzUsuń
  30. Uroczo wyglądasz w tej sukience zakończonej koronką, coś wspaniałego w połączeniu z czarnymi rajstopami. Masz bardzo zgrabne nogi staraj się eksponować je właśnie w takich stylizacjach jak ta. Bardzo kobieca stylizacja w sam raz do restauracji lub kina.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz Pani Jesień :) :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger