SIERPIEŃ 2017 - PODSUMOWANIE MIESIĄCA

Witajcie Kochani! Jak co miesiąc przychodzę do Was z podsumowaniem. Mam nadzieję, że jesteście ciekawi co tam u mnie słychać. Ostatnimi czasy jest mnie tu naprawdę mało, na Instagramie również jestem mniej aktywna, a było to spowodowane przede wszystkim pracą i wieczornym wracaniem do domu.  

BLOG
Najpopularniejszy post ostatniego miesiąca:  BIAŁA KOSZULOWA SUKIENKA | GAMISS

Co u mnie?
Tak jak wspomniałam sierpień był pracowity. Miałam wolne tylko weekendy i każdy z nich był deszczowy albo zimny i pochmurny. Natomiast cała reszta tygodnia była upalna, a ja wtedy pracowałam.  Ehh, do pogody miałam pecha, więc moje wyjazdy nad wodę skończyły się wypadami na basen :D W końcu odwiedziłam nasz Siedlecki Aquapark,  który istnieje od ponad 3 lat, a ja dopiero się tam wybrałam. Szału nie ma, ale najważniejsze rozrywki są zapewnione i nawet zjeżdżalnie są w miarę OK ;)  Byłam również ze znajomymi w Mikołajkach w Hotelu Gołębiewskim na basenie.  Jest tam naprawdę dużo atrakcji, dzięki czemu można spędzić ciekawie dzień. Wybraliśmy się również nad jezioro Jegocin - uważane za jedno z najpiękniejszych i najczystszych jezior na Mazurach. I gdyby była lepsza pogoda na pewno nie obyłoby się bez kąpieli i opalania, bo miejscówkę znaleźliśmy świetną. Jednak było dość wietrznie i zimno. 

W końcu obejrzałam film „Baywatch. Słoneczny Patrol” oraz "Ponad wszystko".
  • "Ponad wszystko" - to film, który powstał na podstawie książki. Jest to kolejna opowieść o miłości i chorobie. Moim zdaniem brakuje mu odrobinę więcej dramatyzmu, ponieważ oglądając go nie za szczególnie wczułam się w chorobę głównej bohaterki. Niestety :( O wiele bardziej wczułam się w drugi wątek, czyli miłosny. W filmie jest pokazane, że będąc zakochanym stajemy się bardziej odważni, a nawet szaleni, a bariery nie istnieją. 
  • "Baywatch. Słoneczny Patrol"  - Tego tytułu chyba nie muszę nikomu przedstawiać.  Film wciąga i bawi. Nie jest wybitnie mądry czy pouczający, ale uśmiać można się przy nim konkretnie :) Ksywki Zaca Efrona strzelone w punkt :D Cieszę się, że nie obejrzałam wcześniej trailera, bo niestety w nim zobaczymy najlepsze momenty z całego filmu. Jak zwykle z resztą :D 
źródło zdj: http://www.filmweb.pl 
Migawki z Instagrama:

Ulubieniec miesiąca: Holika Holika, Aloe 99% Soothing Gel (Żel aloesowy)
Tym razem moim ulubieńcem został żel aloesowy marki Holika Holika. Mam go od niedawna, ale już zdążył mnie zauroczyć swoim działaniem, nie wspominając już o samym opakowaniu, które jest niezwykle oryginalne. Produkt świetnie się rozprowadza i wchłania się w ekspresowym tempie i co najważniejsze nie zostawia lepkiej warstwy, więc idealnie sprawdza się również pod makijaż. Na początku nakładałam cienką warstwę i nie było efektu WOW, jednak od kilku dni staram się nakładać naprawdę sporą ilość, zwłaszcza na noc. Na drugi dzień skóra jest promienna, a moje suche skórki na nosie są mniej widoczne. Takiego efektu właśnie oczekiwałam :) Ma lekką konsystencję, dzięki czemu możemy traktować go jako bazę przed nałożeniem kremu i sporo osób właśnie tak robi. Natknęłam się na dużo negatywnych opinii co do sposobu otwierania i wyciskania tego żelu i całkowicie się pod tym podpisuje :D Niemożliwością jest wydobycie minimalnej ilości kosmetyku. Zawsze wyciskam go za dużo. Znacie ten żel? 

17 komentarzy:

  1. też miałam plan na Mikołajki w tym roku ale jednak wybraliśmy Łebę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NA te filmy czekam z niecierpliwością ;)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Te filmy muszę obejrzeć :)
    Ciekawi mnie ten żel aloesowy :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma baywatch byłam jest świetny osmialam się strasznie :) kochana pięknego weekendu :*

    Buziaki :*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Te filmy również bardzo lubię! :) A żel aloesowy jest moim hitem od początku wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponad Wszystko zdecydowanie muszę obejrzeć i przeczytać ;) A Baywatch widziałam ;) Zabawny, przyjemny i łatwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałam też te filmy i bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też używam tego żelu z Holiki :) u mnie super się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dłuższego czasu planuje zakup tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnych z wymienionych przez Ciebie filmów nie oglądałam. Słyszałam o tym żelu same pozytywne opinie, na pewno wypróbuję:)

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo doba powinna mieć zdecydowanie więcej godzin :P hehe

    Marzy mi się wyjazd na Mazury, mam nadzieję, że kiedyś i mi będzie dane :D

    sesja w slonecznikach byla przepiękna0 na dlugo zapadnie mi w pamięć :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też stylizacja z biała sukienką urzekła... zresztą urzekła to mało powiedziane ;) O żelu słyszałam, ale nigdy go nie miałam... chyba będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten nowy "Słoneczny patrol" był okropny :)
    Z tą pogodą faktycznie Ci nie wyszło, ale co zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Twoje podsumowania, ja też uwielbiam ten żel aloesowy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger