LADY IN BLUE

Hej Kochani! 
Dzisiaj prezentuję Wam długą sukienkę w towarzystwie brązowych dodatków, troszkę w klimacie boho. Postawiłam na codzienny look dodając sandałki na płaskiej podeszwie, jednak sukienka jest na tyle elegancka, że równie dobrze sprawdziłaby się w duecie z sandałami na obcasie. Ostatnio bardzo lubię zakładać długie sukienki i powiem Wam w sekrecie, że jeszcze w tym tygodniu planuję założyć moją nową maxi i zrobić kilka zdjęć na bloga. Na szczęście pogoda ma się nam poprawić :) Jestem ciekawa czy Wy też w tym sezonie tak mocno jak ja upodobaliście sobie długie sukienki :) Dajcie znać w komentarzach :) 
Sukienka - Top Secret 
Sandałki - CCC ( Lasocki)
Torebka - C&A
Bransoletki - mustache.pl 




30 komentarzy:

  1. Ładna sukienka :D Wakacyjna. Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Lubię takie połączenie kolorów! Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz przepięknie w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta sukienka !! :D
    mi bardziej podoba się wersja z płaskimi sandałkami, bo tak fajnie naturalnie, swobodnie i sielsko wyszło, myślę, że szpilki byłyby tu za ciężkie :)
    super wyglądasz kochana ! :D

    ja też czekam na maxi bordową, mam nadzieję, że przyjdzie zanim zrobi się zimno już na dobre :/

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo lubie dlugie sukienki! <3 Czekam zatem z niecierpliwoscia na kolejna stylizacje z sukienka maxi, ta jest sliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka, wyglądasz w niej jak nimfa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, wyglądasz ślicznie :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/stroj-dnia-biel-i-pastele.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna sukienka ;) Bardzo do twarzy Ci w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka rewelacyjna! Sama lubię takie maxi 😊 Aczkolwiek nie kupuje ubrań w top secrecie.. znajomy tam pracował i widział co się dzieje z ich ubraniami... ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka przed upraniem była do ziemi przy założonych koturnach, a na płaskiej podeszwie ciągnęła się po ziemi. Teraz do kostek :( Także trochę rozczarowana jestem jej jakością :( Na szczęście nic innego z nią się nie dzieje :) Jestem ciekawa z jakimi sytuacjami znajomy miał do czynienia :D

      Usuń
  10. Jesteś przepiękna! :) Bardzo podoba mi się twoje zdjęcie w profilówce ;) I sukienka oczywiście też prześliczna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Długie sukienki są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji! ;) Mega!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka bardzo podoba mi się :) śliczny ma kolorek

    OdpowiedzUsuń
  14. przepięknie wyglądasz;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna sesja i śliczna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycasz mnie z kazdym postem. Przepiekny klimat na zdjeciach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny warkoczyk. Ślicznie wyglądasz w tej sukience. Połączenie takiego odcienia niebieskiego i brązu wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka, super zdjęcia.
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  19. przepięknie wyglądasz w tej sukience *__*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten kolor jest twój :) zdjęcia super :* uwielbiam twoje posty :)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger