Sesja zdjęciowa o zachodzie słońca | Wrzosy

Sierpień to zdecydowanie miesiąc sesji zdjęciowych. Był czas na słoneczniki, więc teraz nadszedł czas na wrzosy :) Wraz z Ukochanym wybraliśmy się na spacer i jak znaleźliśmy taką łąkę musieliśmy wrócić tam wieczorem z aparatem. Znowu nie skupiłam się na stylizacji, a na samych zdjęciach. Uwielbiam fotografie z naturą w tle, a gdy widzę takie piękne miejsca  to ciężko mi się powstrzymać, żeby jej nie sfotografować. Chcieliśmy uchwycić zachód słońca i piękne wrzosy. Wydaje mi się, że nam się to udało, ale sami oceńcie :) Zapraszam do oglądania :)
Top – H&M
Spodenki – Reserved




 




44 komentarze:

  1. Piękna sesja. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Bardzo mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko! Jakie piękne zdjęcia!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zdjęcia, ich klimat jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne magiczne zdjęcia Kochana ! :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i klimatyczne zdjęcia 😍😍
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie mega przepiekne zdjęcia, jestem zachwycona! Piekna jestes :*

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, piękna kobieta i najpiękniejsze włosy świata, czego chcieć więcej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia. Masz śliczny uśmiech <3
    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe zdjęcia! <3 Uwielbiam wrzosy :*
    Wyglądasz ślicznie :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! Masz piękną bluzeczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekna sesja <3 ahahhh

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne są te Wasze sesje kochana ! ta ze słonecznikami też była niesamowita <3
    eee tam stylizacja- ładnemu we wszystkim ładnie, a do tego tak piękne widoki w tle, że aż miło oko nacieszyć :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu jakie cudowne zdjęcia! <3 Nic tylko wywołać i w ramkę! Twój ukochany jest coraz lepszym fotografem ;) A TY pięknie mu pozujesz! Duet idealny! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW kochana najpiękniejsza twoja sesja:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna zjawiskowa sesja, przepiękny klimat! Stylizacja idealnie dobrana do klimatu, bluzeczka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Jak zawsze pozostawiasz mnie w zachwycie i zazdrości ;p Hehe. Cudowne zdj! Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW! Cudowne, wręcz magiczne ujęcia! :)
    Pięknie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Te zdjęcia są magiczne, jestem nimi zauroczona!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie wyglądasz<3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe zdjęcia! Ale ahh to słońce te wrzosy...to już oznaka zbliżającej się jesieni..:)
    Też ma swe uroki ale wolę lato!!:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia wyglądasz prześlicznie 😍😘
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudowna sesja :-) Świetnie wyglądasz :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  24. Swego czasu marzyły mi się zdjęcia w takim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam Twoje zdjęcia :) są takie cudownie klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Och, szkoda, że na sesję ślubną nie znaleźliśmy wrzosów :(

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajne miejsce do zdjęć! jest klimat!

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjne zdjęcia. Uwielbiam wrzosy, ostatnio byłam na wschodzie Polski i mogłam nacieszyć nimi oczy jak nigdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna, klimatyczna sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz, a zdjęcia są cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne zdjęcia na tym wrzosowisku, takie zmysłowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fotograf spisał się na medal! Piękna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepięknie wyglądasz <3 cudowne zdjęcia
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger