CZERWONA TOREBKA ROSEGAL | BIŻUTERIA LYDIANA - SREBRNY CHOKER Z KRZYŻYKAMI


Hej Kochani! Dawno mnie tu nie było jednak dopadło mnie przeziębienie i sesja na dworze to była ostatnią rzeczą, o jakiej marzyłam :D Dzisiaj też przygotowałam dla Was stylizację w całkiem innym miejscu przez co nie jestem do końca z niej zadowolona. Za lokalizacje wybrałam ciemny, podziemny parking przez co zdjęcia wyszły kiepskiej jakości. Dlatego też postanowiłam, że dorobię kilka zdjęć z domu z lepszym oświetleniem. Mam nadzieję, że spodoba Wam się taka forma :)
W tej stylizacji niewątpliwie to torebka gra pierwsze skrzypce, a zaraz za nią t-shirt z nadrukiem i przepiękny srebrny choker. Torebka to nowość ze sklepu Rosegal i jest wykonana ze skóry bydlęcej. Ma ciekawe połączenie kolorystyczne i moją ulubioną wielkość. Jej wykonanie jest świetne i po otrzymaniu paczki byłam naprawdę miło zaskoczona jej jakością. T-shirt z czerwonym nadrukiem to ostatnio HIT i przyznajcie sami, że robi całą stylizację. Zwykła biała koszulka nie dałaby takiego efektu. Całość uzupełniłam biżuterią. Moim ulubionym zegarkiem i nowością ze sklepu Lydiana. Chciałabym Wam opowiedzieć nieco więcej o tym sklepie. Lydiana to producent biżuterii z metali szlachetnych. W asortymencie tego sklepu znajdziemy naszyjniki, łańcuszki, bransoletki, kolczyki, chockery, pierścionki, zawieszki a także coś dla dzieci i Panów. Jest tam zarówno srebrna biżuteria jak i złota, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Ja w całym asortymencie dostrzegłam ten oto choker i musiał być mój. Od dawna poszukiwałam delikatnego łańcuszka z motywem krzyżyka i ten jest idealny, a dodatkowe cyrkonie dodają mu dziewczęcości i lekkości. Mi się mega podoba, a Wam?
Spódnica – SH
T-Shirt – New Yorker
Katana – SH (TOP SHOP)
Buty – czasnabuty.pl



47 komentarzy:

  1. zdjęcia są suuuper, mega klimatyczne!
    bluzka i torebka piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Jak ja ci zazdroszczę tak gęstych i długich rzęs <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia <3
    super zestaw
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zobaczyłam pierwsze foto myślałam że to nie ty:) Będziesz bogata bo nie poznałam:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to było miłe zaskoczenie :D obym była bogata :D heh

      Usuń
  5. Mam nadzieję że wróciłaś już do zdrowia całkowicie 😘
    Pieknie wyglądasz 😍
    Bardzo fajne wyszly te zdjęcia 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia ;) I rewelacyjne botki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!! You look stunning! I really love your style and the photos. Thanks for sharing this great post.
    I just found out your blog and I love it, so I am your new follower and I would appreciate if you visit me and follow me back. :) My Blog: What's up, Ivy?

    Kisses from Croatia and I hope we will stay in touch! ♡
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. pomimo, że na parkingu kiepskie światło to jak dla mnie zdjęcia wyszły super klimatycznie <3 uwielbiam jeans a Ty w nim cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz jak zawsze fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny zestaw. Przypomina mi lata 90. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia na tym podziemnym parkingu są świetne! I ta ziarnistość dodaje jeszcze większego uroku! Strasznie zauroczyłam się połączeniem torebki i t-shirtu! Pięknie! Ps. mimo wszystko i tak ciągle i wciąż zachwycam się Twoimi włosami. Pozdrawiam! i życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow stylizacja jest boska! Piękne zdjęcia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja i bardzo fajny klimat zdjęć! Wyglądasz przepięknie :)
    Zostaję tu na dłużej, może wspólna obserwacja? :) Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna stylizacja i fajny klimat zdjęć. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się ta stylizacja. Jeansowe ciuszki fajnie skompletowane wyglądają obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja :)
    Cudowny blog! Jestem zachwycona :*
    Zapraszam do mnie. Zaobserwujesz? :* Ja już dawno obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie się bardzo podobają te zdjęcia na parkingu! Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak Ty pięknie wyglądasz! Mega zestaw, bardzo mi się podoba całość :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny dżinsowy look, torebeczka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sesja. Miałaś fajny pomysł, by zdjęcia wykonane na podziemnym parkingu poprzeplatać tym zrobionymi w domowym zaciszu,. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful post :)
    Kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie! Super jeansowa spódniczka! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Oo jak dawno mnie tu nie było😮🙉 nadal olsniewająca 😀😀
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny, wiosenny zestaw :)) świetnie wyglądasz w tym jeansie !:)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta torebka mi przypomina torebki od Off White :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się te ujęcia i fajny pomysł by sesję zrobić w podziemnym parkingu ;) Jakością się nie przejmuj, bo przecież teraz ziarniste zdjęcia są w modzie ;p Ciekawy klimat panuje na tych ujęciach.
    Stylizacja bardzo mi się podoba. Szczególnie koszulka wpadła mi w oko. Uwielbiam białe, z prostymi napisami. Choker też prezentuje się świetnie! Już na IG bardzo spodobały mi się jego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie powiem Ci kochana, że bardzo fajny klimat tych zdjęć wyszedł :D
    miejscówka idealnie pasuje do stylówki- tak nieco grunge'owo wyszło- super !!
    Całość niezmiernie mi się podoba, każda jedna rzecz, absolutnie nic bym to nie zmieniła :D
    pięknie!

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzka wygląda genialnie w połączeniu z kataną :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się ta spódniczka, a torebka będzie idealna do wiosennych i letnich stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja! :)

    Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny look, podoba mi się koszulka i spódniczka<3
    Kochana przedłużałaś rzęsy??:0

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz :) Śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ta spódniczka jest czadowa! bardzo mi się podoba :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna stylizacja:) podoba mi się koszulka i torebka:) jak zawsze wyglądasz wspaniale:*

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładnie wyglądasz, fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pisałem na Insta napiszę i tutaj wyglądasz BOSKO w takich zestawach :) Jeans zdecydowanie do Ciebie pasuje :) Pozdrawiam cieplutko ze śnieżnego dziś Gdańska :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię takie stylizacji total look z jeansem! Bardzo fajna torebka. :)
    Pozdrawiam,
    www.magia-siostr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger