Bielizna jako prezent na Walentynki

kolekcja Victoria's Secret  

Walentynki to święto zakochanych, które jest uważane przez niektórych za tandetne, niepotrzebne. Ja jednak należę do osób, które ten dzień obchodzą. Fajnie jest się wystroić dla Ukochanego w piękną sukienkę i szpilki, wyjść na kolację i obdarować się nawzajem upominkiem. Jest to święto miłości, wokół czuć wyjątkową atmosferę i nie da się nie lubić tego dnia. Mam duszę romantyczki dlatego tak ważne jest dla mnie okazywanie uczuć, oczywiście nie tylko od święta. Walentynki jednak są dla mnie idealnym dniem by spędzić czas z Ukochanym wyjątkowo.

Bielizna to idealny prezent na Walentynki. Według mnie nie ma lepszej okazji by podarować taki podarunek Ukochanej. Jako, że bieliznę uwielbiam i nigdy nie mam dość to bardzo ucieszyłabym się z takiego prezentu. Kolor przewodni Walentynek to czerwony (symbol miłości), a także zmysłowa czerń. Już od jakiegoś czasu możemy w sklepach internetowych czy sieciówkach zauważyć ogrom promocji na bieliznę. Przygotowałam dla Was post, w którym przedstawię najkorzystniejsze oferty cenowe i ciekawe rabaty, aby za bardzo nie zrujnowały portfela naszym Panom (ewentualnie naszego). Jak wiadomo kupując bieliznę sprawimy prezent nie tylko sobie, ale i naszym Ukochanym  :D

H&M

Aktualnie na stronie internetowej możemy wykorzystać kod rabatowy "-25%" na wybrany produkt (do 14 lutego). Dość często kupuję tam bieliznę i zadowala mnie jej jakość, dodatkowo jest szeroki wybór, w tym mnóstwo przeuroczych kompletów. Walentynkowym Must Have są body! W ofercie H&M jest kilka modeli godnych uwagi :) 
1. 99,90 PLN    2. 139,90 PLN 96,90 PLN    3. 99,90 PLN    4. 129,90 PLN    5. 59,90 PLN     6. 29,90 PLN    7. 129,90 PLN    8. 59,90 PLN    9. 59,90 PLN    10. 24,90  PLN    11. 79,90 PLN    12. 24,90 PLN

Kontri.pl


Jest to jeden z moich ulubionych sklepów internetowych. Szeroki wybór i do tego bardzo dobre ceny. Nieraz zamawiałam tam bieliznę. Naprawdę polecam :)
1.  Góra 74,23 PLN Dół 34,67 PLN      2. Góra 67,02 PLN 44,99 PLN Dół 30,52 PLN 19,99 PLN

 TRIUMPH

W salonie stacjonarnym przy zakupie kompletu bielizny  w dniach 4-14 luty zyskamy aż 20% rabatu. Przeglądu dokonałam na stronie internetowej Zalando.pl. Natomiast bardzo zachęcam Was do zakupów w salonie. Jest tam jeszcze większy wybór i ciekawy rabat. Nie wiem jak Wy, ale ja nie potrafię przejść obojętnie koło witryny z taką piękną bielizną :D (Podane ceny dotyczą asortymentu Zalando.pl)


1. 167,30 PLN     2. 119 PLN     3. 99 PLN     4. 139 PLN 125,10 PLN     5. 69 PLN 62,10 PLN     6.  169 PLN 143,10 PLN

CUBUS.COM

Kupując bieliznę otrzymamy rabat w wysokości 25% . Jak dla mnie kusząca propozycja. Ceny i bez rabatu nie są wysokie, ale dzięki niemu zyskamy kilka dodatkach złotówek. Jednak jedynym minusem jest cena za przesyłkę. Wynosi ona aż 25 zł. W sklepie znajdziemy sporo pięknych ubrań więc, żeby nie mieć poczucia zbyt wysokiego kosztu przesyłki, możemy zaopatrzyć się jeszcze w jakiś piękny płaszczyk lub bluzkę z ciekawym motywem :) 
1. 69,99 PLN 35,00 PLN     2. 29,99 PLN 15 PLN     3. 39,99 PLN 29,99 PLN     4. 59,99 PLN 44,99 PLN

Reserved 

Bardzo popularny sklep i za pewno widzieliście jakie perełki posiada w swojej kolekcji i to w całkiem przystępnych cenach. Żałuję jednak, że nie ma aktualnie żadnej promocji. Na pewno zachęciłaby Nas do zakupu.  
1.79,99 PLN     2.39,99 PLN     3.129,99 PLN

INTYMNA.PL


Bielizna nie należy do tanich, ale po zapisaniu się do Newslettera dostaniemy 15% rabatu. 
1. Góra 109,90 PLN Dół 49,90     2.125,90 PLN           3. Góra 94,90 Dół 49,90 PLN Pas 55,90 PLN     4. Góra 69,90 PLN Dół 39,90 PLN Pas 54,90 PLN

DRESSLINK

Bielizna w niskich cenach i do tego w bardzo modnym aktualnie fasonie. Niestety na Walentynki już przesyłka nie dotrze, ale możemy pomyśleć o innej okazji. np. Dniu Kobiet :)

LANANGUYEN

Niezwykle romantyczna i ekskluzywna bielizna w najmodniejszych fasonach. Zdecydowany HIT. Myślę, że nie jedna z nas marzy o takim komplecie. Marka nie przewiduje promocji na bieliznę w najbliższym czasie, ale stwierdziłam, że warto tu o niej wspomnieć.

1.129,00 PLN     2. 69,00 PLN     3. 129,00 PLN         4. 69,00 PLN     5. 139 PLN        6.79,00 PLN

Oysho.com

Cena według mnie bardzo przystępna. Bielizna jest mega seksowa, idealna na walentynkowy prezent. Nie mogło jej zabraknąć w tym wpisie.
1.      149,00 PLN                2. 79,90 PLN             3. 35,90 PLN  4.119,00 PLN 5. 159,00 PLN            6.89,90 PLN             7. 39,90 PLN  8. 149,00 PLN


Mam nadzieję, że post będzie dla kogoś inspiracją (może dla mojego Ukochanego :D). Jak Wam się podobają moje propozycje? Drogie Panie znalazłyście jakąś bieliznę dla siebie, którą chętnie założyłybyście w Walentynki? Ciekawi mnie również Wasz stosunek do tego święta. Czekam na komentarze :)

25 komentarzy:

  1. Fajne,ale brakuje mi mojej ulubionej czyli satynowej ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, satynowa bielizna jest również bardzo zmysłowa. Ja jednak w Walentynki stawiam na delikatną koronkę :)

      Usuń
  2. Podejście do Walentynek mam takie jak ty :) Uważam że uczucia trzeba okazywać sobie przez cały, ale w walentynki trzeba się bardziej postarać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie najbardziej podobają mi się biustonosze Kontri i pierwszy model z Cubusa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to wszystko jest piękne! Poczułam potrzebę kupienia nowego stanika. Chyba pójdę dzisiaj do sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie jestem przekonana do takiego prezentu,ale fajnie dostać coś takiego sexownego w czerwonym kolorze ;) co do Walentynek ja mam dwa zdania:po pierwsze kocha się cały rok,a nie tylko jednego dnia,a po drugie fajnie jest jak się ma kogoś obok siebie,bo jeżeli nie to ja rozumiem osoby które nie mają nikogo takiego i muszą patrzeć na te zakochane pary.. no ale cóż,każdy inne ma odczucia do tego święta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo, że osoby bez partnera mają inny stosunek do tego święta :) Tak jak napisałam, ten dzień jest jedynie idealnym dniem do spędzenia czasu romantycznie i wyjątkowo :) Jest wiele takich okazji, a ja korzystam z każdej :)

      Usuń
  6. Ach ta bielizna od Victoria's Secret...cudna. Piękne są te koronki :) Znalazłam wiele świetnych propozycji. Dla mnie chyba numer jeden to intymna. Ogromny wybór i do tego świetna jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. VS ma najpiękniejszą bieliznę :) Nie dodawała oferty z tego sklepu, bo jak wiadomo, ceny też są rewelacyjne :D Ale na pierwsze zdjęcie nadawała się świetnie :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny wpis i przydatne linki do fajnych sklepów:) będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie propozycje, tylko to by fajnie wyszło jak by się juz razem mieszkało :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mieszkam z chłopakiem i czasami bez okazji sprawia mi takie niespodzianki :) Wie jak bardzo lubię bieliznę, wymiary i gust zna, więc nie ma problemu :D

      Usuń
  9. Świetny post, szczerze powiem bardzo lubię bieliznę, mam takie uzależnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cubus ma ładne :d
    http://16lipca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie są bardzo ładne :)
    zapraszam do mnie
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna bielizna! Często kupuję takie ładne, koronkowe góry, zwłaszcza w H&M gdzie zawsze znajdę ładne wzory, ale problem leży w tym że nie znoszę niewygodnych "dołów" z takich sztucznych materiałów :( dla mnie idealnym rozwiązaniem są wygodne i zdrowe dla skóry majtki bambusowe, mam nadzieję że kiedyś i z tej tkaniny będzie można znaleźć takie piękne modele.

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie jest to bardzo dobry prezent. Ja również cieszę się, kiedy mój mąż obdarowuje mnie piękną, koronkową bielizną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bielizna to idealny prezent na Walentynki dla każdej Kobiety ale i również na Boże Narodzenie

    Super seksowna bielizna dla kobiet z dostawą do domu :) uwielbiam szybkie i tak proste zakupy przez internet!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger