Najmodniejsze kolory Wiosna/Lato 2016


Według Pantone Color Institute najmodniejszym kolorem będzie Rose Quartz  oraz Serenity. Dwa mega dziewczęce,  orzeźwiające, słodkie  i delikatne kolory królowały na pokazach Wiosna/Lato 2016. Zosatały uznane za hit sezonu. Dla mnie to świetna wiadomość. Kolory są bardzo w moim guście.  W połączeniu mogą się wydawać mdłe, ale poniżej możecie znaleźć małą wskazówkę od Pantone .




ROSE QUARTZ
Zdecydowanie najmodniejszy kolor w tym sezonie. Od dłuższego czasu  projektanci wykorzystują go na swoich pokazach, pokazując, że nie jest to kolor zarezerwowany tylko i wyłącznie na dziewczęce sukienki, ale również garnitury czy poważne ołówkowe spódnice . Kolor pojawił się również w modzie męskiej.
Ten odcień różu jest bardzo uniwersalny i możemy go łączyć z wieloma barwami. W tym sezonie projektanci postawili na połączenie go z bielą, a także jasnym fioletem.  Wyszło słodko i romantycznie. Królował na wybiegach u Temperley London, Emanuel Ungaro, Bora Aksuu.


SERENITY

Bardzo jasny odcień fioletu z domieszką niebieskiego, przypominający liliowy. Również królował w kolekcjach dla Panów. Nie wiem czy trend przypadnie im do gustu. Kolor kojarzony jest przede wszystkim z dziewczęcością więc myślę, że będą mieli opory.  Największymi zwolennikami w modzie męskiej koloru Serenity, a także Rose Quartz  okazali się  być Giorgio Armani i  Topman .Panie zapewne nie mają problemu z tym odcieniem, chętnie go zakładają co na pewno możemy zauważyć rozglądając się na ulicach czy obserwując gwiazdy na różnych event'ach.




Te kolory uznane zostały za największy HIT, ale projektanci  nie ograniczali się tylko do tych barw.  Pojawiły się również intensywne kolory: gorąca FIESTA, elektryzujący PURE ORANGE i wiele innych :) 

FIESTA

Czerwony pojawia się chyba w każdym sezonie. Zawsze modny i na czasie. Najgorętszy ze wszystkich barw, to kolor życia, emocji i skrajnych uczuć. Czerwień uznawana jest za królową kolorów. Kolor wystąpił m.in. Hakaan-Yildirim, Lulu_Liu, Chloe, Balmain, Michael Kors, Dolce&Gabbana.




PURE ORANGE
Niezwykle elektryzujący kolor królował  również w tym sezonie. Projektanci postawili na polaczenie go z oliwką czy bielą.  

Niektórzy zaś postawili na łagodniejsze wydanie tego koloru - PEACH ECHO czyli brzoskwiniowy. Taką wersję wybrali m.in. Jason Wu, Gucci czy Dries van Noten.


SNORKEL BLUE
Kolor inspirowany nurkowaniem, a właściwie to barwą rurki do nurkowania. Jak widać wszystko może inspirować :) 


LIMPET SHELL (muszla ślimaka)
Nazwa bardzo dziwna, nie wiele mi się kojarzy z tym kolorem, ale nie jestem w tym specjalistką :D Kolor jest w tonacji wody, jest bardzo delikatny i świeży. Wystąpił na pokazie m.in. u: Hakaan Yildirim,  Alexis Mabille, Miu Miu,  Carolina Herrera.

Kolor Rose Quartz i Serenity to zdecydowanie hity. Pantone radzi nam z czym łączyć te kolory, by nie wyszło zbyt cukierkowo i słodko. 

pantone.com
źródło: vogue.com, pantone.com

32 komentarze:

  1. Znowu pastelowe ?! Ale w sumie nawet ładne te kolory. Jednak pozwolisz ,iż pozostanę przy swoim jedynym i ulubionym czarnym ♥

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wiosnę idealne! Teraz też świetnie mogą wyglądać! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam pastele więc mi pasuje :D !


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis, bardzo dopracowany, konkretny, ciekawy i na czasie. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory :) Uwielbiam pastele.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już o tej modzie na pastelowy błękit i róż. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pastele :) Ale niestety zimą przeważają ciemne kolory.. Dlatego nie mogę doczekać się wiosny :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. nareszcie jakieś kolory jakie uwielbiam :D/Karolina


    http://2perspektywy.blogspot.com/2016/01/ulubiencyostatniego-czasukarolina.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie to bardzo dobra wiadomość. Bardzo lubię pastelowe kolory. Na wiosnę i lato takie połączenie błękitu i różu jest jak najbardziej do przyjęcia mimo, że pozornie może wydawać się to mdłe. Dla mnie na pewno nie :) A czerwień to klasyka. Uwielbiam ją w każdej postaci. Czy to w formie dodatków czy w roli głównej. Ach teraz jeszcze bardziej nie mogę się doczekać wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorystyka z pierwszych zdjęć jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolorki, jestem jak najbardziej za! :)
    Zapraszam! BLOG I ASK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Muszę przekonać się do kolorów, bo jak na razie wkładam na siebie tylko szaro-czarne rzeczy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post :) musze zaopatrzyć sie w takie kolory do szafy. Zapraszam do mnie 😀 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja różu nienawidze ;) Ale czerwień dla mnie zawsze będzie modna. W zasadzie co za różnica co jest modne - i tak będę nosić kolory jakie ja chce ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega post , mega fajnie ułożony ! Naprawde <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienkę w takim niebieskim odcieniu własnie sobie kupiłam więc będzie w sam raz! Czerwień to klasyk, a pudrowe błękity i róże są niezwykle wiosenne! Zapraszam na nowy post i konkurs! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. SNORKEL BLUE dla mnie zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Różowy, czerwony i granatowy jak najbardziej ok. Pozostałe kolory nie pasują do mojego ciepłego typu urody. Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety to nie moje kolory :/ Wolę mroczniejszy styl.
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to się stało :/ Musiałam przeoczyć twój komentarz na początku... przepraszam. Nadrobiłam zaległość ;)!

      Usuń
    2. No to nie było pisanie raz a trzy o obserwację, więc bardzo musiałaś być zajęta by to przeoczyć :D Ale mniejsza. Ważne, że już wszystko się wyjaśniło :)

      Usuń
  20. Super post! :) :*
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo cieszy mnie ta wiadomość, bo to piękne kolory i większość z nich lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna paleta kolorków :)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oo miałam w planach zrobić prawie identycznego posta, czyli kolory + propozycje z wybiegów, więc z jednej strony czuję, że ktoś mnie ubiegł, a z drugiej uważałam to za dobry pomysł, dlatego przyglądam się z dużym uznaniem i zainteresowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat bardzo na czasie :) Nie dziwię się, że chodził Ci po głowie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger