Moja Wishlista

Moja lista jest bardzo długa :) Wiele z nas chciałoby mieć piękne rzeczy w swojej garderobie, na które zwyczajnie nas nie stać lub po prostu są ważniejsze wydatki. Ja przygotowałam 20 rzeczy, o których marze od dłuższego czasu i mam nadzieję, że chociaż cząstkę tego uda mi się zdobyć :) Zapraszam do oglądania :) Dajcie znać w komentarzach czy znalazła się u mnie jakaś rzecz, którą Wy już macie i szczerze polecacie :)  

1. Pudrowy sweterek
Na pewno jest milutki i bardzo ciepły. Jeszcze nie posiadam w swojej garderobie sweterka w tym kolorze i chętnie go sobie kupię. Ma piękny pudrowy kolor i będzie pasował do szarej spódnicy, którą również dodałam do mojej listy (nr 8).
2. MIST BRA
Ostatnio bardzo modna bielizna z koronki także i mi zawróciła w głowie. Ten biustonosz jest bardzo uroczy dzięki niewielkiej kokardce na środku. Już od dłuższego czasu przymierzam się do kupna tej bielizny, ale z racji moich niewielkich gabarytów ciągle się wstrzymuję :D
3. MIST PANTIES
Majtki do kompletu. także z piękną kokardką na środku :)
4. Zegarek CLUSE
Zauważyłam go u pewnej blogerki i od razu chciałam go mieć. Cena nie jest wysoka więc być może taki zegarek sobie kupię. Już niedługo :D
5. Torebka Fabiola
Torebka polskiej projektantki. Występuje w kilku kolorach, spodobał mi się także róż i żółty, ale kupując ten model zdecydowałabym się na coś neutralnego i w kolorze, który najbardziej lubię :)
6. Czapka CUBUS
Wydaje mi się, że jest to czapka na sezon jesienny. Niepokoi mnie fakt, że czapka jest tylko w jednym rozmiarze. Jestem bardzo drobna i unikam ubrań i akcesoriów z napisem "one size" lub "uniwersalny". Są to rzeczy głównie w rozmiarze S/M więc jak na mnie trochę za duże. Z czapką pewnie byłoby podobnie.
7. Timberki
Przepiękne, modne timberki ma już pewnie każda z Was :) Ja na swoje jeszcze poluję - te są chyba idealne chociaż zastanawiam się czy w kolorze musztardowym też nie byłyby ok :D
W poprzednim punkcie wspomniałam o rozmiarach ubrań, z butami również mam problem i to niemały :D A mianowicie buty to jest chyba jedyna część garderoby, której nie lubię kupować chociaż bardzo bym chciała mieć ich setki. Mam 21,5 centymetrową stopę co oznacza, że rozmiar 35 czasami okazuje się być za DUŻY. W okresie jesienno-zimowym kupując rozmiar 35 ratuje się grubymi skarpetkami, ale jeśli chodzi o szpilki to już nie jest tak kolorowo :) Czy któraś z Was również ma problem z dobraniem rozmiaru?
8. Szara wełniana spódnica
Jest bardzo dziewczęca i chyba nie muszę już nic więcej mówić. Jak dla mnie idealna <3


9. Kurtka CUBUS
Ciepła kurteczka na sezon zimowy. Nie lubię zimy. Trzeba zakładać grubaśne kurtki i kilka swetrów i wygląda się jak "bałwanek". W tej kurtce wyglądałabym jak ładny bałwanek :D Ma przepiękny kolor i krój. Nie pogardziłabym taką perełką :)
10. Szalik
Uwielbiam nakrycia głowy i szaliki w odcieniach beżu, ten ma dodatkowo cudne frędzelki. Minimalistyczny i lekki, chociaż bardziej na jesień niż mroźną zimę.
11. Kozaki za kolano
Must have tego sezonu (który się nam powoli kończy). Ja nie kupiłam sobie jeszcze takich kozaczków, ponieważ żadne mi nie pasują, ale nadal się nie poddaje i szukam odpowiednich. W tych kozaczkach spodobał mi się fason - proste bez dodatkowych szwów czy frędzli, na zgrabnej szpilce.
12. Długi sweter z golfem 
 Pięknie wygląda z zakolanówkami lub kozakami za kolano. Jest to modny i ciepły golf, z paskiem przewiązanym w tali byłby idealny.


13. Bluza w piórka
Przepiękna w urocze piórka. Nadaję się i do spodni i do spódnicy. Zauroczył mnie jej kolor. Cena nie jest wygórowana i poważnie rozpatruje jej kupno :) 
14. Bluza z reniferem
Udziela mi się już świąteczny nastrój. Bluza jest w cudnym kolorze z przesłodkim reniferem :) Zakochałam się <3
15. Zamszowa sukienka z falbanką karmelowa
Sukienka jest zamszowa w kolorze karmelowym, bardzo dziewczęca i co najważniejsze ciepła więc nadaje się na chłodniejsze dni.
   16. Spódnica z tiulem
Ta spódniczka, a w zasadzie cały komplet chodzi za mną już od dobrych kilku miesięcy. Spódniczka idealna na imprezę. Nadchodzi sylwester i myślę, że to jest idealna okazja żeby ją kupić.
17. Różowa spódnica z tiulu
Nie wiem czy któraś z Was oglądała film pt. Wkręceni 2. Występowała w nim Marta Żmuda- Trzebiatowska właśnie w takiej spódnicy. Ja od momentu gdy ją zobaczyłam, nie mogłam przestać o niej myśleć i obiecałam sobie że przeszukam cały Internet, ale znajdę tą samą. Znalazłam niemalże identyczną! Niestety aktualnie cena jest dla mnie nie do przyjęcia, ale zapisałam sobie stronę i czekam na odpowiedni moment. Wiem, że kiedyś będzie moja :) TU macie link do zdjęć z planu filmowego :) 


18. Bra & Panties Julliet 
Pierwszy raz zobaczyłam go u blogerki i się po prostu zakochała (jak w każdej rzeczy z mojej listy hah :D ). Przepiękna, zmysłowa bielizna z uroczymi kokardkami. Jest po prostu idealna. Przez dłuższy czas był taki szał na tą bieliznę, że projektantka nie nadążyła jej uzupełniać na swojej stronie. Teraz jest dostępna w każdym rozmiarze i kusi mnie coraz bardziej :) 
19. Szorty do spania
Uwielbiam szorty. Są wygodne i wyglądają bardzo zmysłowo. Więc połączenie idealna. Ten model jest dość drogi jak na coś w czym tylko śpimy, dlatego szukam bardzo podobnych w niższej cenie. New Yorker posiada w swoim asortymencie, ale już się w nie zaopatrzyłam. Czy znacie jeszcze jakieś sklepy co oferują takie szorty?
20. Różowa Sukienka 
Bardzo podobna do tej co widzicie pod nr 15. Uwielbiam ten model sukienki i mogłabym ją mieć w każdym kolorze, dlatego w mojej liście znalazła się również w kolorze pudrowym.


Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i wytrwałyście do końca :)
Przy okazji chciałabym Was również zaprosić na mojego  FB :)
❤❤❤


15 komentarzy:

  1. Wszystko piękne! Ostatnio poluję na bluzę bądź sweter z motywem stricte świątecznym ;) Oczywiście szalik oraz kozaki za kolano to kolejny must have tego sezonu. Świetne propozycje wishlisty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoje szorty do spania kupuje właśnie w New yorker lub Sinsay :) też jestem drobinka, więc doskonale znam związane z tym problemy:). Ta bielizna jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę do Sinsay, być może coś mi wpadnie w oko :) Dziękuję za wskazówkę :)

      Usuń
  3. swoje timberki oczywiście już posiadam :D Ale te są mega *_* Cudowne :D
    Bluza z reniferem też mega ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się podoba <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne rzeczy :)
    Zapraszam do mnie na nowy post: http://locastrica.blogspot.com/2015/11/49-w-drogeriach-rossmann.html

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie kolory! wszystko bym przygarnęła! :) widzę, że mamy podobny gust <3
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. zegarek jest przepiekny
    http://16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane w linki! :)
    WSZYSTKO trawione w mój gust ;),

    Staram się o współprace, poklikasz w linki?

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/11/autumn-wishlist-dressgalcom.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepotrzebnie, bo nie jest to post sponsorowany :) Chciałam pokazać Wam co bym sobie kupiła gdyby mnie było stać :D Ale dziękuję za chęci :) Oczywiście poklikam :)

      Usuń
  9. Przecudne timberki i szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziel sie prosze linkiem strony na ktorej mozna zakupic te piekna tiulowa spodnice.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger