Spódnica jeansowa z przetarciami | ICE WATCH GLAM | naszyjnik z ażurowym kółkiem DEDICANTE

Hej Kochani :) Wracam po dłuższej przerwie :) Brak słońca i wiosny sprawił, że moja wena gdzieś zniknęła, ale wraz z pojawieniem się dnia 21 marca  odzyskałam siły i tylko czekałam na pierwszy wiosenny dzień by móc porobić zdjęcia :) Dzisiaj wyszło piękne słońce i pomimo natłoku obowiązków związanych ze zbliżającymi się Świętami musiałam wykorzystać ten dzień :) 
Dzisiaj przygotowałam stylizacje z jeansową spódnicą. Pomyślicie sobie "Co? Znowu?" :D No niestety uwielbiam jeans, a ostatnio kupiłam tę piękną spódnicę z przetarciami i już miałam w głowie wygląd stylizacji, więc musiałam Wam ją pokazać już dziś :) Do spódnicy biały t-shirt, ramoneska i botki na szpilce. Całość uzupełniłam biżuterią. Ażurowe kółeczko w towarzystwie większego kółka stwarza genialny duet. Naszyjnik ma trochę dłuższy łańcuszek przez co postanowiłam do niego dobrać delikatne serduszko. A na ręku mój nowy zegarek ICE WATCH model ICE GLAM GOLD w kolorze białym :) Czyż nie jest uroczy? To mój pierwszy zegarek z sylikonu. Dzięki złotym elementom prezentuje się naprawdę elegancko i stylowo. Będzie idealny to casualowych letnich stylizacji. Jak Wam się podoba taki look? Tez tak jak ja nie mogliście doczekać się wiosny? <3 
Spódnica - RESERVED
Ramoneska - GAMISS
Buty - czasnabuty.pl
T-shirt - SINSAY 
Naszyjnik serduszko - Allegro

Razem z zaprzyjaźnionymi blogerami oraz firmami przygotowaliśmy dla Was rozdanie. Jeśli macie Instagram to zapraszam, zasady są bardzo proste, a nagrody warte uwagi :) Do wygrania m.in. torebka NOBO Bags, zestaw startowy do robienia paznokci hybrydowych, bon o wartości 200 zł do H&M, koszulka i skarpetki PLNY LALA oraz wiele innych wspaniałych nagród. Dodatkowo jest również 5 miejsc pocieszenia. 
Po więcej szczegółów zapraszam na mój Instagram :) 

SPOKOJNYCH I ZDROWYCH ŚWIĄT KOCHANI :* 

23 komentarze:

  1. Super naszyjniki i zegarek. :) Też nie mogłam się doczekać wiosny, dzisiaj świeciło u mnie słonko i było ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem Twojej urody :) Pięknie wyglądasz, a ta stylizacja tylko to podkreśla :) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze wygladasz świetnie :O <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica bardzo mi się podoba :) super look!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz. Super połączenie spodniczki i kurtki. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit! Od dawna szukam podobnej spódnicy :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNY WIOSENNY ZESTAWIK, LUBIĘ BARDZO!<3
    Spódniczka i kurtka są genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam przeglądać Twoje zdjęcia, jesteś taka śliczna :) Masz cudowne włoski, zazdroszczę Ci :*
    Sama robisz na statywie zdjęcia, czy może masz tak utalentowanego fotografa? :)
    Stylizacja bardzo na plus, mam wrażenie, że co byś nie założyła będzie idealnie :)
    Smacznego jajka i zdrowych, spokojnych Świąt kochana! :)

    Zapraszam również na mój nowy post kosmetyczny :)
    ZAPRASZAM MonicaStyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, bardzo fajny look! Jeasnowe spódnice wracają do mody!
    Pozdrawiam,
    www.magia-siostr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic dziwnego, ze lubisz jeansowe spódniczki bo wyglądasz w nich rewelacyjnie.
    A jak jeszcze dodasz te super-seksowne botki to masz stylizacje idealną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka jest świetna, idealnie pasuje do niej ta kurteczka. Zamierzamy właśnie zrobić jakieś zakupy w sklepie Dedicante :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co tam stylizacja.. Twój uśmiech powala! :)

    Buziaki,
    Otianna.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacji z jeansem w roli głównej nigdy za wiele! <3 Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby wiecej takiej weny sie pojawialo :) Podoba mi sie kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne botki można wiedzieć gdzie je kupiłaś? są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  16. Denim nigdy dość, s Twoja spódnica jest zjawiskowa. Bardzo mi się podoba Twój cały look. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger