Grochy, kropki, kropeczki | Kombinezon ZAFUL

Hej Kochani! Widzimy się wyjątkowo w niedzielę, ponieważ wakacje powoli dobiegają końca, a ja mam jeszcze kilka letnich ciuszków do pokazania i muszę teraz troszeczkę nadrobić zaległości :) Tak szybko to zleciało.. Za rok będę uważniej planować moje posty na blogu :)

Przechodząc do stylizacji to po raz pierwszy na blogu oraz po raz pierwszy w życiu mam na sobie kombinezon :D Nie żartuję. Nigdy jakoś za nimi nie przepadałam. Miałam wrażenie, że nie pasują do mojej figury i ciągle ich unikałam. Nawet nie chciałam przymierzyć. Na początku wakacji znalazłam śliczny w H&M, typowy model na plażę, jednak rozglądałam się również za klasycznym najlepiej w kolorze czarnym. Po tym jak znalazłam idealny fason dla mnie rozejrzałam się za podobnym w sklepach internetowych i tak oto trafiłam na tę perełkę w sklepie ZAFUL. Materiał jakościowo nie jest zbyt dobry, jednak swoim wyglądem zdecydowanie nadrabia, bo wygląda uroczo. Dzisiaj świeciło piękne słońce i pogoda dopisała, więc bez dłuższego namysłu wyjęłam go z szafy i oto możecie zobaczyć mnie pierwszy raz w kombinezonie :) Ten model urzekł mnie pięknymi rękawami i oczywiście wzorem. Jestem wręcz oczarowana motywem grochów i już nie raz widzieliście u mnie stylizację z wykorzystaniem tego uroczego akcentu na ubraniach. Świetnie wygląda zarówno z płaskim obuwiem jak i ze szpilkami. Ja postawiłam dzisiaj na jego elegancką wersję i połączyłam go z czerwonymi szpilkami. Dzięki czemu uzyskałam stylizację w klimacie retro, więc oczywiście nie mogło zabraknąć czerwonego akcentu na ustach. Jak Wam się podoba mój dzisiejszy look? Lubicie grochy, kropki i kropeczki na ubraniach? Dajcie znać w komentarzach :)


Szpilki – czasnabuty.pl
Zegarek – sklep stacjonarny (Anne Klein)
Torebka – Fabiola 
Kolczyki - ORSAY



35 komentarzy:

  1. Piękny kropeczkowy kombinezon ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezon jest po prostu przeuroczy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/skorzane-spodenki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz fenomenalnie :) klasyka zawsze jest na czasie!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam groszki a ten kombinezon jest po prostu przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice selection my dear! Dress is gorgeous and pumps too...
    Don't miss my last post, now on my blog! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Maxi floral dress from Gamiss

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki kombinezon sama chętnie bym przygarnęła do mojej szafy, ubóstwiam groszki <3 pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. klasyczna piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka! :) Myślę, że jak założysz do niej jakiś sweterek, to spokojnie jeszcze będzie sukienką na jesień. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz kochana :*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny kombinezon :) Przepięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyżby grochy znów modne? Podoba mi się połączenie tej stylizacji z czerwonymi szpilkami - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowna stylizacja! GENIALNIE ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio bardzo polubiłam grochy :)
    Ślicznie wyglądasz, przypominasz mi pin-up girl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz przepięknie :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super szpileczki rozdeptałaś może kiedyś ślimaka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się patrzeć pod nogi :) Nawet pomagam ślimakom, jeśli znajdę jakiegoś na chodniku. A skąd to pytanie? :)

      Usuń
    2. No wiesz tak się zastanawiam bo robisz sesje w takich miejscach że pewno Ci się zdażyło że coś chrupnelo Ci pod bucikiem i nawet nie zauważyłaś

      Usuń
  16. Cześć super blog mam takie pytanie czy te szpilki w których chodziłaś na sesji są wygodne i jak się w nich chodzi pytam bo zamierzam sobie podobne kupić i chciałam zaczerpnąć języka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dość wysokie i będąc w nich na weselu wytrzymałam tylko do oczepin :) Ale dobrze się w nich tańczy i chodzi, trzymają się stopy i maja stabilny obcas i do tego jak cudnie wyglądają <3 Jak jesteś przyzwyczajona do wysokości obcasa 10,5 cm to polecam :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź no właśnie na takich wysokich jeszcze nie chodziłam czy mogła byś mi coś doradzić?

      Usuń
    3. Jeśli nie jesteś przyzwyczajona do takiej wysokości to proponuję zacząć od 8 cm :) Widziałam podobne modele właśnie z takim obcasem
      (zobacz tu: https://suzana.pl/buty_damskie/szpilki_damskie/czerwone_zamszowe_szpilki_damskie_vices_1243.html)
      Ewentualnie coś na platformie :)

      Usuń
    4. Witaj bardzo Ci dziękuję za pomoc na pewno coś sobie wybiorę a jeszcze chciałam Cię zapytać co sądzisz o balerinkach lubisz w nich chodzić bo z tego co obserwuje na Twoim blogu to raczej nie wiele masz stylizacji z balerinami,no i oczywiście jako ekspertka od mody mam jeszcze nadzieję że mi jakieś polecisz pozdrawiam

      Usuń
    5. Lubię baleriny chociaż na moją stopę ciężko cokolwiek znaleźć. Na blogu pokazałam się kilka razy, ponieważ mam tylko dwa modele :) Ale na co dzień wybieram je dość często, są wygodne przede wszystkim :) zazwyczaj kupuję je w Deichmannie i wybieram klasyczne, czarne z jakąś uroczą kokardką :) Wtedy wiadomo, że będą pasować mi do wielu codziennych stylizacji :)

      Usuń
    6. Cześć z Twojej odpowiedzi wnioskuję że masz dużą stopę tak? Ha ha ja też mam ten sam problem jestem dość wysoka i stopę też mam dość dużą tak jak mówisz w Deichmannie mają dość dużą numerację i można tam coś wybrać a można wiedzieć jaki rozmiar nosisz?

      Usuń
    7. U mnie właśnie jest odwrotnie :) Mam rozmiar 34/35, a w Deichmannie często są buty identyczne dla dorosłych jak i dla dzieci, a do tego są one ładne i dobrej jakości :)

      Usuń
    8. Witaj no tak masz rację można tam znaleźć naprawdę ciekawe sztuki ja osobiście lubię buty w kolorze beżowym lub nude fajnie wyglądają na nodze przyciągają wzrok ��

      Usuń
  17. O kurcze to faktycznie masz stopkę jak Kopciuszek he he ale osobiście uważam że to bardzo kobiece ja mam dużą i mam małe kompleksy no cóż trzeba sobie jakoś radzić ��

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger