Zaful skirt

Hej Kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was post z nową spódniczką ze sklepu ZAFUL.COM. Trapezowa spódnica to ostatnio mój ulubiony fason, świetnie podkreśla talię, a guziczki umieszczone wzdłuż wydłużają sylwetkę. Nie czekając na druga rzecz z tego sklepu postanowiłam zrobić post. Do czarnej spódniczki dobrałam koszule w kolorze pistacjowym, do tego złote dodatki i czarna torebka. Całość dzięki szpileczkom wygląda bardzo elegancko i świetnie nadaje się na randkę, a gdyby spódniczka była trochę dłuższa to również do pracy :) 
I może coś więcej o samym sklepie i spódnicy. Paczka szła do mnie 2 tygodnie, na drugą rzecz nadal czekam. Pierwszy raz spotykam się, by każda zamówiona rzecz szła w osobnej paczce. Sklep posiada duży asortyment ubrań, torebek, butów, biżuterii i jak już mogłam się przekonać bardzo dobrej jakości. Wymiary spódnicy zgodne z tym co podane na stronie. Wzięłam rozmiar S, a rozmiarówka zaczyna się nawet od XXS więc osoby szczuplutkie na pewno coś dla siebie znajdą. Ceny nie są zbyt niskie, ale jakość jest naprawdę dobra i myślę, że warto zapłacić trochę więcej i cieszyć się rzeczą przez długi czas. Na stronie sklepu możemy zbierać punkty dzięki czemu zyskujemy bardzo fajne rabaty.  
Spódnica - TUTAJ KLIK  
Koszula - H&M
Buty - Deezee.pl
Torebka - MOHITO
Zegarek - sklep prywatny (Anne Klein)
Łańcuszek - Allegro

65 komentarzy:

  1. Śliczna koszula ;) pozdrawiam serdecznie; ) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest super, bluzka też,ale buty najlepsze,całość tworzy świetny efekt!Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. super. Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna jesteś spódniczka mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym zestawie podoba mi się każdy element i z chęcią bym widziała je w swojej szafie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sponiczka rewelacyjna! Wlasnie takiej szukam, tylko w kolorze olwikowym albo w brazie :) Jak zwykle wygladasz przepieknie! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica bardzo fajna, a do tego świetne szpileczki dobrałaś :) Też ostatnio robiłam zakupy w Zaful i jestem zadowolona z przesyłki. Ciekawy asortyment mają, a do tego bardzo korzystne warunki i rabaty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z Ciebie laseczka ho ho :*


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna spódniczka! wyglądasz świetnie :)

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie:) Podoba mi się wszystko<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo modna spódniczka w przepięknym zestawieniu!
    Połączenie, które można wykorzystać na wiele okazji!
    Pięknie wyglądasz ślicznotko :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Już na FB dzisiaj podziwialam- bluzka urzekla mnie od razu, zarowno fason jak i kolor mega podbil moje serducho- boska aaaaaa <3

    spodniczka rownież świetna!

    super wylądasz! :)

    też się zdziwilam, że dwie rzeczy idą osobno, dziwne, czy nie lawtiej by im bylo wyslać w jednej, przynjamniej na jednej wysylce by zaoszczędzili hehe

    22,49$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliki dwóch linków na końcu mojego posta ?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. W pierwszym momencie pomyślałam, że to bluzka jest z Zafula, ale spódniczka jest tez genialna. Masz rację, że przy tej bluzce trochę dłuższa spódnica i otrzymamy ciekawy zestaw do pracy, ale Tobie mini bardzo pasuje. Podzielam Twoje zdanie, że Zaful ma ciekawe ubrania, choć ceny nie są niskie - u mnie stylizacja ze spodniami z Zafula. Oczywiście kliknięte:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie mimo wszystko wygrywa koszula! ma świetny kolor i bardzo ładnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wyglądasz <3 mega spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja w butach na wysokim.
    Udostępnie twój post na moim blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz fantastycznie w tej trapezowej spódnicy :) I zazdroszczę, że tak ładnie na Tobie leży! Ja już mierzyłam chyba z 10 takich spódnic i żadna nie nadaje się na moją sylwetkę :( Połączenie z tą pistacjową bluzką było dobrym wyborem :) Fajnie! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Myślę, że Zaful osiągnęło już swój cel :D Dużo już osób wie o jego istnieniu jak już zauważyłeś :D

      Usuń
  19. Spódnica bardzo mi się podoba:) Na buty polowałam jak były przecenione i był dodatkowy rabat, ale nie byłam przekonana do modelu. Teraz wiem, że wyglądają cudnie na nodze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie koszula najlepsza :D :D piękna :D
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej, no kolor i ogólne wrażenie z tej zielonkawej/pistacjowej koszuli są jak najbardziej na plus! Wyślę Dziewuchę do H&M'a! ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna spódnica, ale moje serce zdobyła ta koszula z H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Choć spódnica do mnie nie przemawia to całość jak najabrdziej mi się podoba :) Zaful ma wiele perełek...
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódniczka ma świetny krój. Ślicznie wyglądasz :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  26. Też uwielbiam trapezowe spódniczki, piękne zestawienie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi podoba się torebka! :)
    świetnie wyglądasz :)


    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też uwielbiam ten fason spódnic, ta jest extra, a do tego świetnie ją zestawiłaś:)
    klik: 22.49$ :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor koszuli jest cudowny! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. CUDOWNIE!!<3
    Jestem zauroczona *-*
    Przepięknie wyglądasz w takim kroju spódnic, MEGA!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne połączenie, ale jak ja bym założyła takie szpilki to bym sobie nogi połamała zdecydowanie

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że Zaful się ostro promuje na blogach ;) Ładny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej podoba mi się energetyczny kolor koszuli! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna koszula! ma rewelacyjny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudownie jak zawsze! Widać, że limonka Ci pasuje;D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjnie wyglądasz, spódniczka jest super, mam bardzo podobną w swojej szafie :)
    Poklikane!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  37. stylizacja super
    zazdroszcze zgrabnych nóg, ja chyba musze iść na siłke xd
    zapraszam też do siebie na nowy rozdział: http://francuski-sen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam ten model spódnic :) świetne sandałki ! klikam oczywiście 22.49$ :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Buty jak dla mnie trochę nie grają mi z całością . Reszta bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Miały być czarne sandały, ale mam krótkie nóżki i wyglądałam niekorzystnie. Dlatego wolałam postawić na cieliste buty :) Po za tym korzystam z tego co mam szafie :D jeszcze całego sklepu z obuwiem nie wykupiłam, chociaż bardzo bym chciała :D

      Usuń
  40. Piękne buty :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Koszula ma przepiękny kolorek :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna spódniczka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. nie podobają mi się takie spódniczki, ale ta jest wyjątkiem, jest naprawdę genialna!<3

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny look, całość rewelacyjna, bluzeczka ma piękny limonkowy kolor, kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia! Uwielbiam takie naturalne zdjęcia :)
    Spódniczka z zestawu bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  46. Koszula zdecydowanie najbardziej mi się spodobała, ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow ale cudna koszula! uwielbiam takie eleganckie zestawy :)
    spódnicę mam bardzo podobną i uwielbiam ją, noszę mega często bo to jedna z takich które nie podchodzą do góry podczas ruchu :)
    dodatki które dobrałaś , rewelacja - zegarek torebka jak i buty, no wszystko w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Love the bright shirt! :)

    And great balance in those heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  49. Awesome look, from head to toe. The skirt is fab, it looks great on you and I love the shoes.
    Lovely blog dear. I'm following via gfc.
    please do visit my blog and join when you have some time :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss

    OdpowiedzUsuń
  50. Aaaa! Właśnie dzisiaj przyszła do mnie ta sama tylko w pudrowym różu <3 Na Tobie leży pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger