Biała ołówkowa spódnica z koronki

Hej  :) Prosiłyście mnie bym pokazała Wam jak ubieram się na staż :) Jako, że w miejscu, w którym go odbywam, nie ma ustalonego "sztywnego" dress codu, mogę pozwolić sobie na ubrania, które tak bardzo lubię i nie muszę się ograniczać do koszul i spódnicy do kolan :) Mogę chodzić ubrana jak tylko  mi się podoba, oczywiście zachowując pewne granice. 
W dzisiejszej stylizacji główną rolę gra spódniczka z koronki. Jest to prezent, który idealnie sprawdzi się na wyjście do pracy :) Chyba nie miałam piękniejszej ołówkowej spódnicy w swojej garderobie. Sami przyznajcie, że jest rewelacyjna :) Do niej moja ulubiona koszula, wygodne sandałki na słupku (lub koturny) i złota biżuteria :) Jak Wam się podoba taka stylizacja? Ubrałybyście się tak do pracy? :) 

Spódnica - prezent
Koszula - ZARA 
Kolczyki - H&M
Sandałki - Czasnabuty.pl


18 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja! Każdy element idealnie tu pasuje. Sandałki są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz kochana,kobieco i stylowo. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz obłędnie! Spódnica piękna ,a te sandałki bajka zazdroszczę Ci ich! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko i przede wszystkim z klasą :). Podoba mi się. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz, spódnica jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ślicznie;)
    Fajnie , że nie masz określonego stylu, ja niestety mam odzież zmienną ;)
    https://twinstyl.blogspot.com/2018/07/krata-zawsze-w-modzie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja. Kobieca i elegancka <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancko i z klasą :) tak lubię najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że staż w urzędzie.Wyglądasz rewelacyjnie!Kolory świetnie dopasowane.Długość spódnicy odpowiednia, a co najważniejsze nie epatujesz nagością.Nikt nie wymaga od urzędniczek zapięcia na ostatni guzik koszuli, ale bluzki na ramiączka czy duże dekolty pasują na wizytę w markecie, spacer, ale nie w urzędzie czy biurze.Inny problem to kolorowe staniki pod jasne bluzki, koszule.Sama miałam krótki epizod z pracą w urzędzie i czasami naprawdę jak patrzyłam na koleżanki co do pracy przychodziły w makijażu wieczorowym i dekolcie takim co widać było pół piersi, miałam ochotę dać takiej koleżance szklankę zimnej wody na ochłodę. Przychodzą interesanci, a później to się słyszy na mieście co te ,,biurwy" robią. Marlena-jak możesz to więcej takich wpisów. Może jakiś cykl ze strojami na komunię, rodzinny obiad czy właśnie stroje do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica ciekawie się prezentuje ;) ładnie wyglądasz ^^

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i super stylizacja! Fajnie ze sobą wszystko połączyłaś :)
    Jednym słowem nic dodać, nic ująć! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna dziewczęca i delikatna stylizacja :) Fajnie, że na stażu możesz pozwolić sobie na swój styl :) Można wyglądać dobrze, profesjonalnie i stylowo bez czółenek, garnituru i koszuli pod szyję :) Masz świetny blog stylizację trafiają w mój gust! Zostaję i obserwuję zdecydowanie :)
    Zapraszam w wolnej chwili również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja na staż! Bardzo mi się podoba ta spódnica i chyba nigdy takiej ładnej nie widziałam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica jest piękna i zgadzam się że do pracy nada się idealnie :) Jak zawsze wyglądasz ślicznie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz :) Ładna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepieknie wygladasz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zestawienie z tą spódnicą zwłaszcza do biura lub nawet na inne okazje. Można też dla kontrastu wybrać ciemniejszą spódnicę np. a reszta mogłaby pozostać jak jest. Ale sama spódnica z koronki rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger