Dopasowana sukienka przed kolano | KONKURS - WYGRAJ TOALETKE, KOSMETYKI I WIELE INNYCH NAGRÓD

Hej! Ja i obcisłe ubrania to niecodzienny widok :D Zazwyczaj wybieram luźniejsze fasony, które zasłonią moje mankamenty figury, jednak czasami trafi się taki dzień, kiedy czuję się szczuplejsza niż zwykle i wtedy stawiam na dopasowane ubrania :D Tydzień temu właśnie taki dzień nastał, więc wskoczyłam w dopasowaną sukienkę, którą upolowałam w SH za kilka złotych. Długością sięga do kolana i jest to pierwsza taka sukienka w mojej szafie i muszę Wam powiedzieć, że optycznie mnie wydłuża :) Postawiłam na dodatki w klimacie wakacyjnym :) sandałki na słupku i słomkowo-skórzana torebka, która świetnie współgra z resztą :) Do tego mój ulubiony zegarek Daniel Wellington na złotej bransolecie i kolczyki koła. Powiem Wam szczerze, że czułam się w tym zestawie naprawdę pewnie i chyba zacznę częściej się tak ubierać :) Jak Wam się podoba taki look? Lubicie dopasowane ubrania? :)
Sukienka - SH (TOP SHOP)
Torebka - H&M
Kolczyki koła - H&M
Sandały na słupku - czasnabuty.pl

Do 30 maja na hasło "MISMARLI" dostaniecie -15% zniżki na zegarki Daniel Welington :) Jest nowa wakacyjna kolekcja z bordowymi i granatowymi paskami, musicie je zobaczyć :)



Mam dla Was wspaniałą wiadomość :) Na moim Instagramie obecnie trwa wielkie rozdanie organizowane wraz z firmami i zaprzyjaźnionymi blogerami :) Do wygrania toaletka Multistore, kosmetyki, świeczki, Birthdaybox, pędzle, koszulka oraz zestaw all-in. Wygrywają aż 3 osoby! Po więcej szczegółów zapraszam na mój Instagram.




30 komentarzy:

  1. Wyglądasz obłędnie w tej sukience. :) Ja wybieram jednak luźniejsze ubrania. Sesja na tle pięknych kwiatów jak najbardziej na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogród mamy mojego Ukochanego zawsze pięknie się prezentuje na zdjęciach :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz kochana, jesteś bardzo zgrabna i w tej sukience idealnie podkreśla się twoja figura. Ślicznie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie mankamenty? Figura jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie mankamenty?! Wyglądasz obłędnie w tej kiecce :) a torebka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekła mnie torebka , takiej jeszcze nie widziałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno gdzie ty masz niby mankamenty figury?! A tak poważnie to doskonale to znam:D obie jesteśmy szczupłe, ale mimo to te luźniejsze ubrania mają większą moc przyciągania :) Wyglądasz pięknie i zdecydowanie częściej powinnaś sięgać po takie kroje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie ma to jak luźniejsze ubrania, dzięki którym możemy czuć się swobodnie :D

      Usuń
  7. Torebka jest ekstra i przepiękne są buty https://zoio.pl/obuwie/buty-na-obcasie! Zakochałam się w nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie powinnas czesciej zakladac takie sukienki! wygladasz nieziemsko ♥

    / halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, dziewczyno, ale masz figurę ;) Tylko pozazdrościć ;) Gdybym tak wyglądała to i ja bym częściej takie dopasowane sukienki nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ale Ty przecież masz idealną figurę do takich sukienek :*

      Usuń
  10. Uważam, że ta sukienka nie odkryła Twoich ,,mankamentów figury", ale podkreśliła i wydobyła atuty! Prześlicznie w niej wyglądasz i jeśli tylko dobrze czujesz się w takim stroju, to powinnaś częściej właśnie tak się ubierać :)
    Na tych zdjęciach wyglądasz jakbyś była wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ta długość sukienki i brak wzorów chyba mi służy :) Od razu +10 cm :D heh
      Dziękuję za tak miły komentarz :* niestety jeszcze widzę, że wylewa się tłuszczyk tu i ówdzie, ale nie powiem gdzie bo zaraz zaczną szukać :D heh Ale już jest coraz lepiej, w końcu widać talię :D odstawienie słodyczy się opłaciło :)

      Usuń
  11. wyglądasz super :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Ci w takiej sukience! Piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyno-wyglądasz obłędnie:) Ciekawi mnie jedno, jaką bieliznę dobrałaś do tak dopasowanej sukienki? Stringi czy figi? Pytam,bo nie widać linii bielizny, co naprawdę wygląda odpowiednio.Ja niestety, ale po ciąży nie wróciłam do dawnej sylwetki i dopasowane sukienki od 2 lat wiszą w szafie.Pozdrawiam, Kaśka, taka trochę sąsiadka z jednego województwa, bo mieszkam w Płońsku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana do takich sukienek tylko i wyłącznie bielizna bezszwowa :) polecam figi z H&M, są idealne :) Oto link : http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0473954006.html
      Co prawda już takie seksowne nie są, ale tylko dzięki taj bieliźnie w sukience tak dopasowanej możemy wyglądać apetycznie :D hihi

      Dziękuję za taki cudowny komentarz :* niestety każda ma jakieś kompleksy i ciężko je zaakceptować, ale skoro już odważyłam się na taką sukienkę to znak, że powoli siebie akceptuję. Jeszcze tylko zostało mi się przestać martwić o opinie :D
      Pozdrawiam :* Mam nadzieję, że uda się wrócić do figury sprzed ciąży :* wierzę w Ciebie Kochana :*

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia, zachwyciła mnie torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. No powiem Ci kochana, że ja to chciałabym mieć takie mankamenty figury, jak Ty ;) hehe Wtedy tylko chodziłabym w obcislych ciuchach, podkreślając je ;)
    Cudownie wyglądasz, mega kobieco i sexownie, więc absolutnie nie ma co narzekać <3
    Taką figurę to tylko pokazywać :)

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana jakie mankamenty? Wyglądasz świetnie! Masz cudowną figurę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Ciebie w tej sukience, może nie wiesz ale idealnie podkreśla twoje atuty ❤️ a co do konkursu to jest świetny, akurat marzy mi się cudowna toaletka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja. Masz mega włosy, widać że zadbane ;*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  20. swietnie wygladasz a tlo do zdjec rewelacja <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo jak pięknie tak elegancko <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger