Ocieplany płaszcz z wełny na zimę

Hej Kochani! Dzisiaj mija połowa grudnia, a ja dopiero przychodzę do Was z nowym postem. Musicie mi to wybaczyć. Ostatnio każdy wolny dzień poświęcam na pisanie magisterki. Mam nadzieję, że ta praca nie wybije mnie z rytmu i jak tylko ją napiszę, będę znowu systematycznie tu zaglądać. Z drugiej strony jednak na Instagramie jestem bardziej aktywna, więc jeśli chcecie śledzić co się u mnie dzieje to zapraszam na mój profil. Zaczęłam się też trochę tam odzywać, więc jeśli chcecie mnie czasami posłuchać to zapraszam do obserwacji.
Przechodząc do stylizacji, to mam dla Was dzisiaj propozycję płaszcza na zimę. Jest to najcieplejszy płaszczyk jaki miałam  - materiał mega grzeje.  To kolejna rzecz w kolorze khaki jaką posiadam. Ostatnio nie mogę się oprzeć rzeczom w tym kolorze :D heh Jeżeli chodzi o marynarkę to leży w mojej szafie już od września i nie miałam okazji by ją Wam pokazać. Znalazłam ją w SH i świetnie wpisuje się w aktualne trendy - krata na marynarkach. Resztę już znacie :) Jak Wam się podoba? Mam nadzieję, że kolejna stylizacja będzie ze śnieżną scenerią :)  
Płaszcz – Allegro
Szalik – H&M
Marynarka – SH
Top – Reserved
Torebka – Sammydress
Buty – spodnie – H&M
Zegarek – ZAFUL 











19 komentarzy:

  1. Ładny płaszcz,a jeszcze ładniejszy żakiet! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny płaszcz,a jeszcze ładniejszy żakiet! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana piękna stylizacja. Podoba mi się dzisiaj Twoja propozycja, tylko śniegu brakuje.

    ~~~~~~>>>> Zapraszam do siebie
    Miłego wieczoru xx, Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny plaszcz, a pod nim super zestaw! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieco i stylowo ;) Zdecydowanie mi się podoba ;) Coś bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torebka listonoszka, bardzo podoba mi się ta owalna klamra :).
    PS. zapraszam do mnie na wpis: jaka torebka na wesele, modne fasony. Marika

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarka jest genialna - klasyczne połączenie granatu i ciemnej zieleni plus wykończenie kieszeni - dla mnie rewelka. Do tego na wierzch ciepły płaszcz i mięsisty szal - nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz kochana, piękny płaszczyk :) Wesołych Świąt :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/wesoych-swiat.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia super mogłabyś powiedzieć coś więcej na temat tych botków które masz na nóżkach no wiesz chodzi mi o to jak się w nich chodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są na platformie więc są bardzo wygodne :) I jak na taki obcas wyglądają bardzo dziewczęco i zgrabnie :)
      Jeśli chcesz to więcej zdjęć bucików masz tu: http://mis-marli.blogspot.com/2017/02/czarna-bluzka-z-falbanka-i-spodnie-z.html

      Usuń
    2. Dzięki dzięki za odpowiedź no wyglądasz w nich bardzo sexi są świetne bardzo mi się podobają a jak są na platformie to chyba nić nie czuć jak się na coś niechcący nadepnie nie?

      Usuń
  10. Śliczne zdjęcia super mogłabyś powiedzieć coś więcej na temat tych botków które masz na nóżkach no wiesz chodzi mi o to jak się w nich chodzi

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś taka śliczna, aż nie można wzroku oderwać <3 Pięknie wyglądasz, taka stylizacja na pewno jest ciepła i wygodna, a do tego fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz :) Bardzo podoba mi się marynarka i ten wzór w kratę! Płaszczyk też jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz :) A płaszcz jest cudny :) Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger