Beżowy sweterek NAKD + panterkowy print (zniżka -20%)

Hej Kochani! Dziś przychodzę do Was z najgorętszym motywem w tym sezonie, czyli panterką. Parka w taki print jest uzupełnieniem mojej dzisiejszej stylizacji, gdzie główną rolę gra sweterek. Przez wiele osób uważany za najwspanialszy element jesiennej garderoby. Ja niestety nie jestem wierną fanką swetrów, ale niewątpliwie to, że są bardzo ciepłe są ich ogromna zaletą i nawet jeśli czuję się w tym źle to i tak w trosce o swoje zdrowie będę go nosić :D heh też tak macie? Mój beżowy sweterek to nowość ze sklepu NAKD i musiałam go założyć tył na przód, ponieważ ma zbyt duży dekolt (mój rozmiar to XS). Jednak przyznajcie sami, że nadal wygląda super :) Pomimo, że nie lubię swetrów, ten kolor i fason do mnie przemówił i chętnie będę go zakładać :) Lubicie swetry?

Na hasło "mismarli20" dostaniecie -20% zniżki na rzeczy w sklepie NAKD (link TU)

Parka, torebka - SH
Spodnie, pasek - H&M
Botki - CCC


13 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ;) Bardzo podoba mi się ten sweterek, szczególnie ze względu na piękny dekolt na plecach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz ! :) a włosy masz po prostu piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sweterek no i ta panterrreczka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz,włosy cudowne ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter ma piękny kolor. Lubię sweterki, ale takie rozpinane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow, wyglądasz świetnie. Połączenie kolorystyczne jest rewelacyjne :) Bardzo spodobał mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny stroj. Sweterek bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę jaki świetny ten sweterek, z przodu taki zwykły, nie pozorny, a tył ma tak boski, że w życiu bym nie zwróciła pewnie na niego uwagi, gdyby wisiał przodem na wieszaku w sklepie :O
    prawdziwa perełka <3
    Ja z kolei lubię je nosić, szczególnie te ciepluchne, z ciekawym warkoczowym, splotem i takie oversizowe :)

    Świetnie wyglądasz kochana :)

    Buziaki:*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyka i elegancja w najlepszym wydaniu :) A i dodatek panterki ożywia całość. Sweterek jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sweterki i pod koniec lata zawsze czekam na jesień bym mogła je zakładać :) Twój wygląda świetnie założony tył na przód, wycięte plecy są sexy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swetry od NAKD są mega! głęboki dekolt na plecach robi robotę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger