Jesienne nowości BonPrix

Hej Kochani! Dziś przychodzę do Was ze stylizacją na chłodniejsze dni. Nadal nie rezygnuję z sukienek i odkrytych nóg, ale stawiam na botki/sztyblety i ramoneskę :) Zwłaszcza rankiem, kiedy to powietrze jest rześkie, a temperatura niska. Sztyblety i ramoneska, które prezentuję Wam w dzisiejszej stylizacji to dwie nowości ze sklepu BONPRIX. Muszę Wam powiedzieć, że dawno nie byłam tak zadowolona z zamówienia przez Internet. Buty są wykonane z zamszu, natomiast kurteczka ze sztucznej skóry welurowej (na stronie były też w kolorze szarym). Obie te rzeczy posiadają brązowe akcenty. Na kurteczce są to zamki, na butach podeszwa. W połączeniu ze sobą bardzo do siebie pasują. Już wyobrażam sobie wiele jesiennych stylizacji w takim zestawieniu :) Lubicie łączyć sztyblety z sukienkami?

Sukienka - Sklep stacjonarny
Zegarek - Daniel Wellington 
Kolczyki - H&M

12 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej spodobała się dziewczęca sukienka, chociaż sztyblety też są fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze zachwycasz! Podoba mi się ten look! Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna ramoneska :) wyglądasz mega uroczo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie dobrałaś całość kochana do tej zwiewnej letniej sukienki :) mam takie kiecki i już wiem jak ja będę nosić jesienią :)

    Zapraszam na mój blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne botki, brakuje mi czegoś tak klasycznego w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie dobrane, takie połączenie lata z jesienią. Sztyblety wpasowują się super. Osobiście bardzo lubię ten rodzaj butów do każdego rodzaju stylizacji :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana bardzo ładna sukienka, super wyglądasz w niej:) UWIELBIAM i już

    Buziaki:*
    Nowy czwartkowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka ;) Bardzo ładnie wygląda z tą kurteczką ;) Nosiłabym, ale ja postawiłabym na jakieś wyższe buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buty są świetne :) Cudownie wyglądają w połączeniu z sukienką :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger