Żółty kombinezon NA-KD | -20% zniżki


Hej! Przychodzę do Was dzisiaj z iście słonecznym kombinezonem ze sklepu NA-KD :) Szkoda, że pogoda ostatnio nie jest równie optymistyczna :D Ten żółciutki kolor super współgra z innymi mocnymi kolorami, więc w końcu wyjęłam swoje czerwono-pomarańczowe sandałki z pudełka :) Moim zdaniem te kolory razem wyglądają super :) Lubicie kombinezony?
Sandałki- H&M

Kochani na hasło "marli20pl" macie zniżkę -20% na wszystkie rzeczy na stronie NAKD  -> www.na-kd.com/pl 


20 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz. Super kombinezon i kolor i krój!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te wszystkie żółciaczki, w tym sezonie absolutnie oszalałam na ich punkcie aaaaaa <3
    piękny kombinezon <3

    Ty wiesz kochana, że w poście gdzie pokazywałam żółte szorty, też pomyślałam, aby włożyć do nich czerrrwone obcasy :P hehe ale stwierdziłam, żę chyba nie będzie pasować i dałam sobie spokój, a tu proszę- wszystko huczy i gra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoneczny kombinezon w sam raz na wakacje. ;) Masz śliczne sandałki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna Jesteś :* ciekawy blox piękne zdjęcia :* obserwuję Cię na instagramie jako @aniabozek :* . Ania Bożek

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kombinezon! Kolor idealny na lato :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten kolorek <3 super kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie Ci w tym kolorze:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje do Ciebie ten kolorek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolorek! Uwielbiam NA-KD :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, kombinezon jest rewelacyjny i ma cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żółty kolor lubię, ale nie mam nic takiego w szafie :) Ty wyglądasz pięknie i tylko szkoda że pogoda nie dopisuje by teraz w nim śmigać :) Zawsze taka uśmiechnięta poprawiasz innym nastrój!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kombinezon, kolor ma uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie Ci w tym żółtym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karmelove_leosiowe19 lipca 2018 09:00

    Cudnie wygladasz kochana �������� rewelacyjny zestaw. Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  16. Noooo przepięknie, aż nie mogę się napatrzeć! Kombinezon super!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger