Casual look NAKD | biały tshirt + mom fit

Hej Kochani! Dziś przychodzę do Was ze stylizacją. Jako, że w czerwcu nic ciekawego się u mnie nie działo to znowu zrobię "Podsumowanie miesiąca" łącząc dwa miesiące. W dzisiejszej stylizacji główną rolę gra biały, minimalistyczny T-shirt z maleńkim napisem "BABE". Jest to koszulka idealna jako baza do wielu stylizacji. W tym sezonie moja miłość do klasycznych T-shirtów i spodenek bardzo wzrosła. Nie wiem czym to jest spowodowane :D 
T-shirt pochodzi ze sklepu NA-KD i jest bardzo dobry gatunkowo. Nie prześwituje i ma bardzo przyjemny materiał, który spisuje się super podczas upałów. Idealny look na co dzień :) A Wy w tym sezonie częściej zakładacie sukienki/spódniczki czy spodenki? :) 
T-shirt - NA-KD  (mój rozmiar XXS)
Szorty - BERSHKA
Trampki - Convers
Pasek - H&M

Kochani na hasło "marli20pl" macie zniżkę -20% na wszystkie rzeczy na stronie NAKD  -> www.na-kd.com/pl 



19 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie proste looki! Super szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko stwierdzić, co noszę częściej spodenki czy spódniczki/sukienki. Chyba panuje u mnie równowaga, przynajmniej na razie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie prezentuje się całość <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Do twarzy Ci z tym uśmiechem :) Napisałaś na IG o pokazaniu brzucha, a tu tylko taki kawałeczek. Czuję się niepocieszona ;p
    Stylizacja jak najbardziej w moim guście. Często noszę białe T-shirty jako bazę do innych rzeczy. Zaczęłam się bardziej przekonywać do spódnic i sukienek, ale spodenki i tak u mnie wygrywają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to już bardzo dużo :D i myślę czy tego nie skasować jednak :D

      Usuń
  5. Super. Świetne szorty. Takie zestawy są zawsze się sprawdzają. Sama często tak chodzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz. Biały T-Shirt wygląda super w połączeniu z tymi spodenkami! Oby więcej takich stylizacji kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam ostatnio tak - w weekendy spódniczki i sukienki a w tygodniu szorty <3
    mam już kilka t-shirtów z NA-KD i wszystkie uwielbiam :)
    przepięknie wyglądasz w takiej prostej stylizacji :) Tak dziewczęco :* <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne spodenki! właśnie takich szukam i nigdzie nie mogę znaleźć :(
    Cudowny uśmiech :)
    Zapraszam: allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne szorty :) Wyglądasz tak świeżo i dziewczęco - przecudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. genialnie wyglada bialy tshirt w polaczeniu z jeansowymi spodenkami <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest i brzuszek zgrabniuszek :D hihihi
    Fantastycznie wyglądasz kochana, mając taką figurę, nawet w zwykłym zwyklaku wygląda się jak milion dolców :) hehe

    szorty bardzo mi się podobają <3

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. This is such a cute, classic summer look!

    xx,
    Meredith
    LATEST POST | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, codzienna i na luzie lubię takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosta, ale jakże świetna i stylowa stylizacja. A jeansowe spodenki klasyka :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda stylizacja mega na tobie wygląda! <33

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger