Sukienka z motywem roślinnym | Stylizacja Answear + rabat na zakupy

Hej Kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację z produktów marki własnej Answear. Postawiłam na sukienkę z motywem roślinnym, która idealnie się sprawdzi na wakacje. Jest zwiewna i lekka, a do tego ma ciekawy print. Do tego słomkowa torebka - must have na lato oraz stylowe okulary :) Stylizacja idealna na ciepłe dni :) 


Mam dla Was super wiadomość :) Robiąc zakupy przez aplikację ANSWEAR dostaniecie 10% zniżki na przecenione oraz 20% na nieprzecenione produkty marki własnej Answear  (link). Wystarczy wpisać ten kod: APP18 ważny do 30.06.2018

Lubicie takie roślinne motywy na ubraniach? Ja jestem na TAK, zwłaszcza w okresie wakacyjnym :) 












Zrób zakupy w aplikacji ANSWEAR :)

20 komentarzy:

  1. Piękna sukienka i cudowne zdjęcia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się egzotyczne motywy! :) Wyglądasz cudownie w tej sukience. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest świetna :) Fajnie skomponowałaś ją z resztą dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna sukienka! ślicznie w niej wyglądasz ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz pięknie, dziewczęco, zwiewnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna torebka i sukienka w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka śliczna ;) Ostatnio szukałam takiej, ale nigdzie nie mogę znaleźć w moim rozmiarze ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dzisiaj pomyślałam o tym, że nie posiadam żadnej sukienki w egzotyczne i tropikalne wzory.
    Bardzo podoba mi się ta stylizacja i ze słomkową torebką wygląda idealnie :) Piękne zdjęcia i już czuć ten wakacyjny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze, bardzo ładne tło. Miękkie i wygodne ciuszki.
    Serdecznie zapraszam do mnie i pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna sukienka! Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również jestem na tak ! :D
    Uwielbiam takie roślinne printy, wlaśnie czekam na jednoczęściowy strój kąpielowy z tym motywem aż jestem ciekawa ajććć :D

    Bardzo podoba mi się Twoja sukienka kochana, szczególnie te falbanki i kopertowy dekolt <3
    torebka też świetna, sama sobie się dziwię, że jeszcze czegoś takiego nie mam, słomkowego tudzież wiklinowego, bo od dawna mi się podobają :O

    Cudna stylizacja :)

    Buziaki :*
    Daria

    P.S. i jeszcze raz wielkie dzięki... wiesz za co :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie! Stylizacja na lato idealna, zwiewna, kolorowa i leżąca jak ulał :-* też jestem na TAK :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka - uwielbiam takie wzory i delikatne kolorki <3
    No i sceneria- tak romantycznie <3 i ta Twoja wyjątkowa uroda <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie sukienki ci mega pasują! Masz śliczną dziewczęcą urodę, a ta sukienka idealnie do takiej urody pasuje <3 miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger