PODSUMOWANIE MIESIĄCA - KWIECIEŃ - MAJ 2018

Hej Kochani! Na dziś przygotowałam dla Was post z podsumowaniem dwóch miesięcy. Musicie mi to wybaczyć. Ostatnio mam mało czasu, a jak już go mam to wolę odpocząć. Kwiecień i maj minęły pod znakiem pracy i magisterki. Ten post jest naprawdę bogaty w treść i zdjęcia, więc nie przedłużając zapraszam do czytania :)

BLOG
Najpopularniejszy post : PLATYNOWA SUKIENKA PAKUTEN & RÓŻOWE SZPILKI CZASNABUTY | WYMARZONY ZEGAREK DANIEL WELLINGTON

Co u mnie?
Tak jak już wspomniałam dwa ostatnie miesiące były pracowite. Jednak w końcu udało mi się zamknąć temat magisterki, została tylko obrona :) 
źródło zdj: http://www.filmweb.pl/

W ciągu dwóch miesięcy udało mi się obejrzeć tylko 2 filmy. Nie jest to imponujący wynik :D 
Jako "świeża" fanka filmów Marvela musiałam koniecznie na początku maja zobaczyć Awengers: wojna bez granic :) Film pełen akcji :) I pomimo, że przez cały czas coś się działo ja nie miałam dość.  I oczywiście kilka razy zakręciła się łezka w oku w momencie śmierci bohaterów. Naprawdę świetny film :) Drugi film jaki udało mi się zobaczyć to Deadpool 2. Po pierwszej części mega mi się spodobał i  jak tylko dowiedziałam się, że jest druga to musiałam się wybrać.Nie zawiodłam się - świetny film :) Jedynie żałuję, że wybraliśmy się na wersję z dubbingiem , bo głos Deadpoola był mega dziwny i na początku filmu mnie irytował, ale tak jak do lektora IVO da się przyzwyczaić, tak do głosu tego bohatera również się dało :D Nie no przesadzam, ten nie był aż taki beznadziejny :D 


 Blog Conference Poznań
W dniach 21-22.04 odbyła się kolejna edycja Blog Conference Poznań. Miałam to szczęście znaleźć się wśród osób zarejestrowanych i mogłam uczestniczyć w pierwszym takim wydarzeniu w moim życiu. Konferencja ma na celu wprowadzić blogerów w sfery biznesowe, pokierować i nauczyć czegoś nowego. Odbyły się ciekawe warsztaty i prelekcje. 
Jakie są moje wrażenie? Po pierwsze cieszę się, ze mogłam osobiście poznać koleżanki z Instagrama i spędzić z nimi miło czas :) Przyznam Wam się szczerze, że o wiele bardziej nie mogłam się tego doczekać, aniżeli samego uczestnictwa w konferencji. Jednak o tym jak spędziłam czas wolny napiszę w dalszej części posta :)  Wracając do eventu to mam uczucie jakbym nie wykorzystała całego potencjału tego wydarzenia. Wybrałam dwa warsztaty,  jednak tylko z jednego wyniosłam cenne wskazówki, drugi skierowany był do fotografów, więc całkowicie się się w tym nie odnalazłam. Warsztat pierwszy, który tak mi się spodobał został przeprowadzony przez Jakuba Kazmierczyka (link) i dotyczył zdjęć typu Flatlay. Na moim IG są widoczne zdjęcia tego typu, ale sami musicie mi przyznać rację, że nie ma ich zbyt wiele. Zdecydowanie lepiej mi wychodzi fotografowanie przedmiotów z boku. Jednak po to udałam się na warsztat by dowiedzieć się jaki jest klucz do sukcesu  :) oczywiście dowiedziałam się wiele ciekawostek i wyszłam z wieloma zdjęciami wykonanymi aparatem Olympus i o zgrozo przestał mi się podobać mój obecny aparat :D hehehe
Ryneczek Lidla i najpyszniejszy Vege Burger <3 
Tak jak wspomniałam wyżej spotkałam się również ze znajomymi z Instagrama. Cieszę się, że mogłam zobaczyć chociaż część osób, które każdego dnia śledzę na Instagramie, komentuje i lajkuje zdjęcia. Takie wydarzenia są super.Po konferencji wybraliśmy się do najbardziej Instagramowego miejsca jakie kiedykolwiek widziałam - Perle Patisserie. Wspaniałe wnętrze i cudownie podane potrawy zasługiwały na  ich sfotografowanie. Inni wybrali ofertę śniadaniową (jest dostępna aż do 19:00) a ja skusiłam się na deser lodowy. Był pyszny :P 
@parlepatisserie
Na Konferencji byłam tylko jednego dnia, a resztę naszego pobytu przeznaczyliśmy na zwiedzanie. W piątek wieczorem zwiedziliśmy Stary Rynek oraz wybraliśmy się z Kahsdesign do PizzaBoyz :) A w niedzielę mieliśmy czas do 14 więc zrobiliśmy sesję na bloga (link tu) oraz udaliśmy się do Palmiarni Poznańskiej. Wywarła na nas ogromne wrażenie. Nie sądziłam, że jest to tak duży obiekt i jest w nim aż tyle ciekawych gatunków roślin. Z pewnością jest to miejsce warte zobaczenia :)

@palmiarniapoznanska


@pizzaboyzpoznan
Mój pobyt w Poznaniu będę wspominać bardzo dobrze. Wspaniałe doświadczenie i nowe znajomości. Mam nadzieję, że z większością uda mi się jeszcze zobaczyć. 
Za wspaniale spędzony czas dziękuję: 
@kahsdesign 
@_nowyou
@ras.ivi
@ciemnooka4
@anitol
@patryk.mro

Pod koniec maja pozowałam przed obiektywami 4 fotografów i oto efekty :) Są to zdjęcia wykonane przez Kasię Smolińską. Niżej znajdziecie link do reszty zdjęć na profilu Kasi oraz do profilu fotografa Jarosława Grudzińskiego. Dostałam zdjęcia również od pozostałych osób, jednak nie dostałam jeszcze pozwolenia na publikację, ale jak tylko coś się zmieni to opublikuję coś na Instagramie lub Facebooku. Bądźcie czujni :) 

Fot. Katarzyna Smolińska <<<LINK TU>>>





Zdjęcia z sesji Jarosław Grudziński <<<LINK TU>>>
A ostatniego dnia maja miałam urodziny i przygotowałam sesję z balonami :) Widzieliście już? <<<LINK TU>>> :) 






11 komentarzy:

  1. Oj tak, Event w Poznaniu był super, ale jeszcze fajniejsze było się z Tobą spotkać, pośmiać i świetnie się bawić. ❤️ Co do filmów, to chciałam te dwa właśnie obejrzeć, ale niestety gdy już się zabierałam do wyjścia do kina, cały czas coś mi wypadało, w każdym razie muszę nadrobić. Tak też w temacie postu, to ta sesja jest genialna i jestem zakochana w niej totalnie! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam na Deadpoolu, na szczęście z napisami, i też byłam bardzo zadowolona ;) Uwielbiam tego superbohatera ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością czytało mi się Twoje podsumowanie. :) Super, że udało Ci się zwiedzić trochę Poznań i uczestniczyć w ciekawym evencie. Zdjęcia wyszły pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe podsumowanie! Byłam na deadpoolu, podobał mi się bardziej niż pierwsza część.

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie się wybiorę na tego Deadpoola 2 :)) jak się nie zawiodłaś, mam nadzieję, że i mnie się spodoba :))

    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się sesja zdjęciowa - bluzka z gipurą https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/bluzki-na-lato/ jest bardzo piękna na Tobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To w takim razie kwiecień i maj były dość intensywne a jak już obrona się zbliża to w takim razie może i trochę odpoczynku się znajdzie :-) W ogóle zazdroszczę wam tej konferencji sama bardzo bym chciała w niej wziąć udzial ale chyba też bardziej z tego powodu by was poznać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widzę jak Ty pięknie wychodzisz na zdjęciach, to aż sama bym się wybrała na sesje z Tobą <3 żałuję tylko, że tak daleko mieszkamy od siebie :(


    ps ja też w tym roku obchodzę ćwierćwiecze i balony już kupione :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na każdym zdjęciu idealnie wyszłaś! Jesteś super modelką <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger