Dots dress | BONPRIX

Hej ! Kiedy wszystkie blogerki i Instagirl dobrze się bawią na See Bloggers ja wzięłam się za pisanie posta :) Niestety nie udało mi się dostać na to wydarzenie w Łodzi, ale tylko na własne życzenie, bo się nie zgłosiłam :( Obawiałam się, że termin obrony pokryje mi się z tym eventem, a jednak tak nie jest :D Ale dzięki temu, że zostałam w domu kilka godzin prasowałam, robiłam zdjęcia i mierzyłam ubrania na moją wyprzedaż szafy :D Na Instastory dam Wam znać kiedy rusza :) 
Dzisiaj prezentuje się Wam w uroczej i mega modnej sukience w groszki :) To zdecydowanie HIT tego sezonu :) Pochodzi ona ze sklepu BonPrix. Materiał jest bardzo przyjemny i przewiewny. Ja jestem zachwycona. Do tego wielkość kropek jest dla mnie odpowiednia. Nie są to, ani ledwo widoczne kropeczki, ani też duże grochy. Do sukienki dobrałam sandałki na obcasie. Dość wysokie i średnio wygodne, ale sami przyznacie mi rację, że wyglądają obłędnie na stopie, a noga w nich prezentuje się o wiele smuklej. Uzupełniłam stylizacje zegarkiem Rosefield. Moja nowa perełka <3  Jak Wam się podoba taki look? :) 

Sandałki - Renee

Kupując zegarek na stronie ROSEFIELD (klik) z hasłem "AmbassadorRFEU" otrzymacie darmową bransoletkę MOTT w kolorze różowego złota

24 komentarze:

  1. Oprócz uroczych kropeczek dostrzegłam na sukience falbanki, które bardzo lubię. Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z BonPrix dawno nic nie miałam. Wyglądasz wspaniale w tej sukience :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta sukienka,Ty wyglądasz w niej cudnie. Falbanki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukieneczka ;) Teraz grochy znów są bardzo modne ;) Podoba mi się zestawienie całości z tymi szpileczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest fenomenalna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna sukienka bardzo Ci pasuje! :) Uwielbiam takie sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna sukienka! Ja też nie zgłosiłam się na See bo akurat wypadł mi w tym terminie zjazd na uczelni i ostatnie egzaminy a także fakt, że to wydarzenie jest tydzień po naszym ślubie (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienki z falbankami to dla mnie hit na to lato. Wyglądasz w niej przepięknie, bardzo pasuje ci taki krój :) Sandałki wyglądają super i doskonale znam ten ból, że nie wygodne, ale śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się nie zgłosiłam i teraz w sumie nie wiem dlaczego, bo żałuję, jak oglądałam wszystkie filmiki dziewczyn na insta :(
    No cóż, może w następnym roku :) :)

    Sukienka jest przeurocza <3
    Piękną ma falbankę przy dekolcie :D
    I szpiluchny boskie ajćććć <3

    To kiedy ta obrona ? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka, bardzo ładny zestaw stworzyłaś z jej udziałem ;*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycasz kochana. Bardzo fajna stylizacja!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  12. oj tak groszki w idealnej wielkości <3 pięknie wyglądasz Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten pochmurny czerwcowy Letni wieczór U mnie za oknem szaro buro i ponuro zimno marzyłam o ochłodzeniu ale już mam zimna dość przydałoby się odrobinę ciepełka prezentujesz się naprawdę bardzo ładnie mega dziewczęco masz taką delikatną i słodką urodę sukienka jest Naprawdę przepiękne Mam nadzieję że ile znajdzie coś dla siebie bo u mnie i mojej wadze 160 kg ciężko coś znaleźć ładnego i to jeszcze w tym dobrze wyglądać to też marzy mi się letnia sukienka Maxi bo bym znalazła do połowy lipca i się nie cieszyła Pozdrawiam cię serdecznie Życzę ci przyjemnego wieczoru oraz życzę ci mnóstwa przyjemności w ciągu tygodnia Trzymaj się ciepło no i kolejnych fajnych stylizacji


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka jest obłędna! Te groszki takie słodkie! Bardzo lubię ten motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykle urocza i dziewczęca sukienka :) bardzo ładnie w niej wyglądasz :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam groszkowe sukienki :) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful post, dear! :)
    Following you! Follow back?

    www.minnieart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna z ciebie modelka <3 sukienka to naprawdę sztos <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger