Listopad 2017 - PODSUMOWANIE MIESIĄCA

Hej Kochani!:) Czy Wam też listopad minął w mgnieniu oka? Jest to najbardziej dołujący miesiąc i super, że jest już za nami. Jednak z drugiej strony nie mogę się pogodzić z tym, że czas tak szybko ucieka. Ten miesiąc minął bez większych rewelacji. Poza uczelnią i pracą nie działo się nic szczególnego, ale dokładnie o tym jak go spędziłam dowiecie się w dalszej części posta. Zapraszam :)

BLOG


Najpopularniejszy post ostatniego miesiąca: PŁASZCZ O MĘSKIM KROJU

Co u mnie?
Tak jak już wspomniałam większość czasu spędziłam oczywiście na uczelni. Wieczory spędzałam w domu oglądając filmy, czytając książkę bądź oglądałam ciekawe lub śmieszne filmiki na YouTube. Nic nadzwyczajnego. Mam nadzieję, że chociaż grudzień będzie ciekawszy :D heh
Ostatnio wybrałam się do kina na film „Listy do M 3” ( 4 gwiazdki według rankingu, patrz niżej). Miałam dość długą przerwę od kina, więc cieszę się, że w końcu udało mi się iść.  Film trochę mnie rozczarował, oczekiwałam sporej dawki śmiechu. Do samego zakończenia nic nie mam, był naprawdę zabawny. Jednak zdecydowana większa część filmu była jak dla mnie przeciętna. Nie był to nudny film, ale też nie był on rewelacyjny. I gdyby nie Karina i Szczepan to film byłby katastrofą, więc aż szkoda, że było ich tak mało w całym filmie. Oglądaliście? Jak oceniacie?

Poza tym filmem obejrzałam również kilka innych. Większość bardzo fajna, więc jeśli chcecie dobrego filmu na wieczór to zerknijcie na te tytuły i moją opinię :) Dla ułatwienia wprowadziłam ranking:

- nie wiem co mam o tym myśleć
-  rewelacji nie ma
✪✪ - na wieczór idealny, przyjemny
✪✪✪ - bardzo dobry film, warto obejrzeć
✪✪✪✪ - zapadnie w pamięci na długo, chcę kolejną część 
źródło zdj: http://www.filmweb.pl 
  • Król Artur. Legenda miecza (2017) ✪✪✪✪– myślałam, że film mi się nie spodoba, jednak oglądałam go z wielkim zaciekawieniem i żałowałam, że nie jest on dłuższy. Świetna muzyka, która niesamowicie nastraja, ciekawe postacie i niezwykle wciągająca fabuła. Do końca filmu nie potrafiłam odgadnąć jak to wszystko się potoczy. Jak dla mnie super :)
  • Thor – Ragnarok ✪✪✪✪–  kolejny film, który wciąga na maxa i całkowicie się po nim tego nie spodziewałam. Już obejrzałam kilka filmów Marvela, ale ten pobija je wszystkie :) Uwielbiam się na filmie pośmiać, a tu dawki humoru nie brakowało. A w postaci Korga  się po prostu zakochałam - jego teksty rozwalają na łopatki :) Uwielbiam, gdy w filmie jest chociaż jeden taki Śmieszek :)  
  • Dom wygranych (2017) – ta komedia nie do końca mi się spodobała. Przeraziła mnie ilość wulgarnych tekstów, ale widocznie taki był zamysł reżysera. Przypomina mi to bardziej parodię, aniżeli komedię. Na nudny wieczór film dobry, ale za dużo bym od niego nie wymagała.
  • Alibi.com (2017)  ✪✪✪– ostatnio bardzo polubiłam francuskie komedie i uważam, że są lepsze od amerykańskich :) Film w sposób zabawny  i przyjemny dla oka  pokazuje, że kłamstwo ma krótkie nogi. Najbardziej jestem pod wrażeniem pomysłu na biznes :D Przy tym filmie na pewno nie zaśniecie :)
  • CHIPs: Motopatrol (2017) ✪✪✪– uwielbiam komedie o policjantach :) Bardzo dobry film, przy którym się pośmiejecie i odprężycie :)
  • Facet do wymiany (2017) ✪✪ - ten film był dziwny i komedią bym tego nie nazwała, chyba że czarną. Obejrzałam tylko dlatego, bo byłam ciekawa jak rozkręci się  cała akcja i historia głównego bohatera. Jest całkiem wciągający, jednak mnie trochę zniesmaczył. Warto obejrzeć i zapoznać się z historią bohatera, bo mam wrażenie, że coraz więcej celebrytów i gwiazd zmierza właśnie w tym samym kierunku co główny bohater.
  • Laski na gigancie(2017) ✪✪✪– bardzo dobra komedia opowiadająca o 4 przyjaciółkach – bizneswoman, ułożonej i grzecznej, szalonej imprezowiczki i tej poważnej z poważnymi problemami. Chyba często jest właśnie taki skład, ale dzięki różnym charakterom jest zabawnie i nie ma nudy :) Film na wieczór jak znalazł  :)


Migawki z Instagrama:

Ulubieniec miesiąca: PERFUMETKA NENESS 171
Z tym punktem w moim podsumowaniu zawsze mam problem. Na miano mojego ulubieńca trzeba sobie zasłużyć i nie chcę tu pokazywać pierwszego lepszego kosmetyku, który przetestowałam czy przedmiotu, który wpadł mi ręce, ale chcę tu opisać coś co rzeczywiście sprawiło, że mój miesiąc minął przyjemniej :D Po dłuższym zastanowieniu uważam, że na ten tytuł zasłużyła sobie Perfumetka Neness inspirowana zapachem Paco Rabanne Olympea. Perfum oryginalnych nigdy nie miała, więc nie mam pojęcia jak perfumetka ma się z trwałością w porównaniu do oryginału, ale zapach jest bardzo podobny. Miałam 2 damskie perfumetki z tego sklepu internetowego, jednak tylko ta się u mnie sprawdziła. Delikatny zapach, słodki i przyjemny. Druga natomiast zbyt intensywna i przyprawiała mnie o ból głowy. Odkąd kupiłam to cudeńko zawsze towarzyszy mi w torebce i zajmuje bardzo mało miejsca :) Pojemność to 22 ml, a cena to 12 zł (często są rabaty), więc myślę, że warto.
Link do sklepu ----> TUTAJ


Moje listopadowe TOP 4 na Instagramie :
Profil Laury obserwuję już od dłuższego czasu. Zauroczyła mnie swoimi zdjęciami z podróży do Maroka. Te piękne zdjęcia architektury uzupełnione modnymi stylizacjami wpisującymi się w klimat tego miejsca oczarowały mnie na tyle, że postanowiłam obserwować ten profil. Czekam na więcej inspirujących zdjęć z podróży :)
<< LINK TU >>

Artystyczne kadry Pauliny sprawiły, że przeniosłam się w jej świat jak z baśni. Niezwykłe wyczucie estetyki i piękna. Ten profil na  Instagramie to księga pełna inspiracji.  
<< LINK TU >>

Agnieszka na swoim Instagramie pokazuje nam niesamowite kadry z Nowego Yorku. Uwielbiam klimat tych zdjęć. Zawsze staranne kompozycje, piękne miejsca i mnóstwo inspiracji. Uwielbiam do niej zaglądać :)
<< LINK TU >>

A oto ostatni, tym razem zagraniczny profil zgrabnej Emmy, który odkryłam dość niedawno. Po raz kolejny prezentuję tu profil pełen niesamowitych stylizacji. Bardzo podobają mi się tak wykonane zdjęcia. Mam nadzieję, że kiedyś i ja osiągnę ten poziom. Oglądam i się inspiruję <3
<< LINK TU >>
Znacie jakieś profile warte uwagi? Czekam na Wasze propozycje :) I koniecznie pochwalcie się swoimi profilami, być może spodobają mi się tak bardzo, że znajdą się tu w przyszłym miesiącu :* 



33 komentarze:

  1. świetne podsumowanie, ja niestety nie zdarzyłam iść na Listy do M .. :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie że zrobiłaś takie podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O świetne profile na instagramie,musze na nie wpasc :)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Listy do M były genialne :) Poza tym polecasz genialne profily Instagram :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny mix <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Listy do M bardzo mi się podobały :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/otwarcie-perfumerii-iperfumy-by-notino.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z filmów nie oglądałam, ale Listy do M mam zamiar niedługo obejrzeć :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje kochana, ciesze sie ze podoba Ci sie moj instagram <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny gust <3 Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super podsumowanie, byłam na "Listach do M." jak dla mnie były świetne :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe podsumowanie. Agh do ''listów do m'' nigdy się nie przekonam. Występują w tym aktorzy, którzy mnie z lekka irytują :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. To dobrze, że jednak nie poszłam do kina na ten film :P chociaż teraz z chęcią wyrwałabym się z domu, nawet na jakiś nudny film, zawsze to jakaś odskocznia :P hehe

    Też nie lubię listopada, bo zazwyczaj jest szaro-buro i chlapa-ciapa i w koncu zaczyna doskwierać brak słońca :/

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama chętnie zajrzę na niektóre konta na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam pójść do kina na trzecią część "Listów do M", ale koleżanka z pracy wszystko mi opowiedziała i odechciało mi się... Jednak na pewno kiedyś obejrzę, bo mimo to trochę jestem ciekawa. Zainteresowały mnie "Laski na gigancie" i dodałam już do listy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne podsumowanie! co do fimów - król Artur świetny:) komedię o tych dziewczynach chcę obejrzeć :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurde ja to podziwiam takie instagirl one chyba nic więcej nie robią, a tu człowiek musi pracwać:(

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam kilka, które mają po 100 tys i mają normalną pracę :) więc to kwestia zorganizowania :) ale ja też tak nie potrafię :D Ale ciekawe jak reszta :) najgorzej w taką pogodę jak teraz wyrobić się ze wszystkim przed zmrokiem :)

      Usuń
  17. lubię wszystkie filmy marvela, ta część thora owszem zabawna ale jak dla mnie najgorsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny instagram!
    Ja w ostatnim czasie byłam tylko na Botoksie, który w mojej ocenie 9/10 i listach do M. To drugie trochę mnie zawiodło niestety. Za dużo nowych bohaterów.
    Zapraszam do przeczytania nowej serii postów na moim blogu, o wyjezdzie do USA!
    http://mytravellifee.blogspot.com/2017/12/wyjazd-do-usa.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne podsumowanie :) Lubię klimat Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Super podsumowanie :) Rewelacyjne są te perfumetki - muszę sobie takie sprawić :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie podsumowująca relacja i mnóstwo ciekawych profili na instagramie. Fajnie odwiedza się twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wpis, super zdjęcia, ja w kinie byłam wieki temu, aż wstyd się przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dużo inspiracji, fajne profile, z ogromną przyjemnością tam wpadnę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie piszesz, fajny wpis o filmach i tyle profili na insta.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne miejsca i dużo ciekawych profili, pędzę oblukać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczny instagram. Ostatnio sprawiłam sobie z Neness zapach Armani Si i to był zakup bardzo udany.

    OdpowiedzUsuń
  27. Z Listów do M obejrzałam wszystkie 3 filmy, wyjście na ten film stało się u mnie tradycją.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger