Walentynkowy pomysł na prezent - Instabook

Niektórzy z Was już wiedzą, że jestem wielką miłośniczką wywoływania zdjęć i umieszczania ich w albumach. Już nie raz Wam mówiłam jak bardzo lubię taką formę relacjonowania wspomnień. Co roku staram się zebrać wszystkie swoje zdjęcia z wakacji i innych różnych wydarzeń mających miejsce w moim życiu i wywołuje, by po tym móc cieszyć oko zdjęciami w albumie. Bardzo mnie to relaksuje.  

Teraz oprócz standardowych albumów mamy też fotoksiążki, kalendarze czy też inne oryginalne pomysły na zatrzymanie wspomnień. Jednym z nich jest również Instabook. To jest coś pomiędzy albumem a fotoksiążką, w której umieszczamy zdjęcia z Instagrama (możemy wgrywać fotografie również z dysku naszego komputera). To album, dzięki któremu możemy dać upust naszej kreatywności. Sprawić, że będzie to zbiór wspomnień z wakacji nad morzem, czy też szalone zdjęcia z rodzeństwem, słodkie z pupilem albo romantyczne z ukochaną osobą. Może to być również świetny pomysł na prezent: na Komunię, ślub, urodziny, rocznice czy też chrzciny . Kto z nas nie lubi spersonalizowanych prezentów?! Ja jestem na tak :)

Stworzyłam swój Instabook z myślą o zbliżających się Walentynkach. Na pewno znajdzie się grono osób obchodzących to święto w wyjątkowy sposób. Ja co roku ten dzień spędzam z Ukochanym romantycznie przy kolacji i obdarowujemy się skromnymi upominkami od serca. Instabook to właśnie taki prezent. Sami projektujmy naszą książeczkę, a dzięki różnym ułożeniom zdjęć wgranym już w pogram nie martwimy się o to, że nasz Instabook będzie wyglądał chaotycznie. Występuje w 3 opcjach – oprawa miękka, twarda i w formie albumu. Ja wybrałam album i była to dobra decyzja. 20 śnieżnobiałych stron, na dobrej jakości papierze, który nie zniszczy nam się tak szybko, a dzięki swojemu niewielkiemu rozmiarowi prezentuje się uroczo. 

Sam album wygląda pięknie, ale i zapakowany jest naprawdę świetnie i co najważniejsze bezpiecznie. 
Kochani, mam dla Was 25% zniżki na zakup Instabooka. Może ktoś z Was w te Walentynki również podaruje taki prezent swojej drugiej połówce. Ja na swojego Instabooka czekałam 5 dni więc zamawiając go dzisiaj na pewno dojdzie na czas :) Zniżka ta nie ma okresu ważności, więc możecie go wykorzystać nie tylko teraz, ale nawet za miesiąc :) Wystarczy, że wejdziecie w link poniżej, podacie swój adres e-mail i natychmiast zostanie do Was wysłana zniżka :)


Cieszylibyście się z takiego prezentu? Dajcie znać w komentarzach :)



33 komentarze:

  1. No to mnie zmobilizowałaś, bo chcę bardzo, ale to bardzo Instabooka!Podoba mi się ten format i czystość formy, ale od pół roku nie mogę się zebrać. Zresztą szewc bez butów chodzi, ja na co dzień projektuję czasopisma i magazyny kolorowe i nie mam czasu żeby zrobić coś dla siebie. Teraz już nie ma odwrotu i muszę zrobić:). Ile czasu zajęło Ci skomponowanie całości i czy zdjęcia musiałaś jakoś przygotowywać do druku czy bezpośrednio z dysku pobierałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo wybieranie trochę mi zajęło, ponieważ nie spodziewałam się tak dużej ilości stron :) Zdjęcia wystarczy wgrać z dysku bądź bezpośrednio z Instagrama, a program sam przytnie nam w kwadrat, a my jedynie musimy je odpowiednio wykadrować :) Wszystkie wybrane zdjęcia pokażą nam się na dole i za każdym razem gdy użyjemy zdjęcia w Instabooku zostaje odhaczone, co bardzo nam ułatwia projektowanie :) Jeśli lubisz taka formę relacjonowania wspomnień to polecam, bardzo przyjemna książeczka i dobra jakościowo :) Ja jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
    2. Dzięki za wyczerpujące objaśnienia. Pojutrze wyjeżdżam, ale po powrocie mam nadzieję, że w końcu dorobię się własnego instabooka:)

      Usuń
  2. Jestem ogromną fanką zdjęć. Odkąd pamiętam zawsze lubiłam mieć zdjęcia na parapecie, ścianie, w albumach. W dzisiejszych czasach ludzie tak często nie wywołują zdjęć jak kiedyś, ale dla mnie to zdecydeowany błąd. Oglądanie zdjęć w albumie ma swój urok :)Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, moi większość moich znajomych nie wywołuje zdjęć, nawet moi rodzice już tego nie robią :D Ale zawsze gdy potrzebują jakiegoś zdjęcia to wiedzą do kogo się zgłosić :D

      Usuń
  3. super pomysł na prezent zwłaszcza jak ktoś lubi zdjęcia,a ja uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam robić zdjęć i już od dłuższego czasu myślę o zamówieniu takiej książki, jednak jak na razie powstrzymuje mnie cena, chociaż może zamówię z Twoim kodem rabatowym, to wyjdzie troszkę taniej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł na prezent, nie tylko na walentynki :)
    Ślicznie wyglądasz <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam wywoływać zdjęcia, jest to świetna pamiątka :) Instabook wygląda super i jest fajnym pomysłem na prezent!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł! :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam i dla mnie świetny pomysł na prezent :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry prezent praktycznie na kazda okazje :) Sliczne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ślicznie i promniennie wyglądasz <3 Twoje włosy mnie urzekły :)
    Piękne zdjęcia macie, rewelacyjny pomysł na prezent, sama uwielbiam zdjęcia i uważam, że jest to jeden z najlepszych prezentów dla bliskiej osoby <3

    www.paulinafelinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł na prezent! :) Ja ostatnio pokazywałam słoik - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest bardzo fajne jako prezent i super zdjęcia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jak zawsze wyglądasz przepięknie, cudowną masz sukienkę i uśmiech! <3
    Instabook faktycznie wydaje się być świetnym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoj Instabook tez wyglada swietnie!<3

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny pomysł<3 a Ty cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jest taka książka:) cudowna pamiątka albo pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę instabook cieszy się coraz większą popularnością :) Twoje zdjęcia świetnie pasują do walentynkowego klimatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na prezent, będzie cudowna pamiątka.
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super pomysł na prezent ;)

    super fotki ;)
    I słodki piesek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam również coś w tym stylu, tylko większy format ze zdjęciami ślubnymi :) Wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na prezent:) pięknie wyglądasz Kochana, zrób kiedyś post o pielęgnacji swoich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ten instabook, chyba zamówię dla chłopaka przed walentynkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przy najbliższej okazji zrobię taki prezent, mam już pewien pomysł na treść ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeuroczo wygladasz! <3 A pomysl- super! Nie tylko na walentynki, ja wlasnie szukam takiego czegos z okazji roczka dziecka mojej przyjaciólki! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł na Walentynki i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Praktyczny prezent będzie najlepszy :) ja np kupiłam mojej drugiej połówce super koszulę w Grand Moda Męska :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już mam taki prezent :) Mój chłopak również. Z początku obawiałam się czy mężczyźnie spodoba się coś takiego, ale czasami pisze mi, że ogląda sobie ten album i cieszy się, że go ma.
    Twój Instabook wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger