PODSUMOWANIE MIESIĄCA [LISTOPAD]

A więc stało się! Mamy już grudzień i powoli zbliżamy się do końca roku. Mam wrażenie jakby Sylwester 2015/16  był kilka dni temu, a tu powoli trzeba szykować się na kolejne pożegnanie roku :) A jak mi minął listopad? Zapraszam do lektury :) 

BLOG
Najpopularniejszy post ostatniego miesiąca:  GREY SCARF | CLARET TRENCH | ZAFUL

Co u mnie?
Osoby, które obserwują moje posty na bieżąco wiedzą, że w tym miesiącu wybrałam się wraz z Ukochanym i znajomymi na krótki weekendowy wyjazd do "Aquapark Druskienniki". Osoby, które nie widziały tego posta a są ciekawe mojej opinii o tym miejscu zapraszam <<TU>> :) Miejsce naprawdę warte zobaczenia. Polecam wszystkim 💖
W listopadzie wybrałam się do kina na film „Pitbull. Niebezpieczne kobiety”. W zasadzie nie wiem co mnie podkusiło, bo nigdy nawet nie widziałam dwóch poprzednich części. Nie jestem fanką takich filmów i ich nie oglądam. Wprowadzają mnie w ponury nastrój, smutek. Dla mnie film ma sprawić, że się uśmiechnę i będę miałam wspaniały nastrój do końca dnia, a gdy mam ochotę na coś poruszającego zazwyczaj sięgam po książkę. Film „Pitbull. Niebezpieczne kobiety” w sposób dosadny ukazał najgorszą patologię, przez co wyszłam z sali zdołowana, wkurzona, przerażona. Chociaż film mnie zdołował to był naprawdę interesujący i pomimo tego, że miałam ochotę wyjść w trakcie jego trwania, to zostałam i oglądałam z wielkim zaciekawieniem - czasami zasłaniając oczy :D (Cienias ze mnie :D hehe ) Momentami był nawet zabawny. Chociaż słabe żarty „Marcinka” wprawiały mnie w zażenowanie. Bardzo mi się podobała gra aktorska. Zaskoczyła mnie zwłaszcza postać Joanny Kulig – jeszcze z takiej strony jej nie znałam i przyznam się, że bardziej mi się podoba właśnie taka  :) Film nie dla mnie, ale mojemu Ukochanemu i naszym znajomym się podobał więc chyba warto go obejrzeć :) Chociaż opinie w Internecie są nieciekawe i na pewno nie zachęcają, to statystyki wykazały, że film ustanowił rekord otwarcia w polskich kinach. 
źródło zdj.: filmweb.pl 


Ulubieniec miesiąca:

Zimą w mojej torebce koniecznie musi się znaleźć krem do rąk. Nie cierpię mieć suchych dłoni i muszę mieć zawsze przy sobie nawet maleńką ilość kremu. Przetestowałam już wiele i zawsze coś mi w nich nie pasowało, a od kiedy trafiłam na Evree już kupuję tylko te kremy :)  Regenerujące serum do rąk MaxRepair w czerwonej tubce kupiłam jakiś czas temu i od razu mi się spodobał. Krem InstantHelp w białym opakowaniu to mój pierwszy krem tej firmy i jak widać już mi się kończy :) Oba są naprawdę wydajne, wystarczy niewielka ilość by nawilżyć całe dłonie. Co najważniejsze szybko się wchłaniają nie zostawiając tłustej warstwy :) Mają bardzo przyjemny zapach i są w świetnej cenie (często jest na niego promocja w Rossmannie). Minusów nie widzę :) Odkąd ich używam nie mam problemów z przesuszonymi dłońmi :) Jeśli szukacie dobrego kremu to szczerze Wam je polecam :)



 A Wam jak minął listopad? :) Przygotowujecie się już do Świąt i Sylwestra? :) 


15 komentarzy:

  1. migawki z insta najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak, migawka zwraca uwagę :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam się wybrać do kina na ten film, ale oczywiście ciągle nie ma czasu..

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam podsumowania :) U mnie niestety grudzien zapowiada sie dolujaco (samotne Swieta:().

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś może wypróbuję krem :) Ja odliczam dni do świąt chociaż zaraz po tym przychodzi czarna wizja zbliżającej się sesji :D
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze tych kremików do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się tym kremem lub serum do rąk zainteresować. Tyle dobrego o tych produktach słyszałam, a moje dłonie o tej porze roku wymagają bardzo silnego nawilżenia. O Pitbullu wszyscy mówią :D a ja nie oglądałam nawet poprzednich części ;) Chyba muszę to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie przygotowany post :) Również widziałam Pitbulla, ale ja jestem jego fanką. Moim ulubieńcem kosmetycznym jest pigment z Inglota, polecam :) A co u mnie? dziś będę pisać list do M :)
    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  9. Również bylam na tym filmie :) Nigdy wcześniej nie widzialam poprzednich czesci, a ta spowodowała, że śmiałam się z tekstów bohaterów filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post! Nie moge doczekać się świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie czaję się od dłuższego czasu na ten film, ale brak czasu :D poprzednie części mi się podobały, dlatego tak chcę iść :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi te kremiki podpasowały <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi listopad minął dosyć leniwie xd

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger