Valentine's gift

W dzisiejszym poście chciałbym się troszkę rozpisać na temat bielizny, którą obdarował mnie mój Ukochany w Walentynki. Sprawił mi ogromną niespodziankę. Myślę, że inspirował się moim wpisem, który został dodany kilka dni przed Walentynkami, bo trafił idealnie w mój gust. Kochany! 
Bielizna to projekt Lana Nguyen. Wielbicielki koronkowej bielizny na pewno znają tę projektantkę i jej znakomite projekty. Komplet, który prezentuję to model Julliet. Marzył mi się już od kilku miesięcy, ale gdy było mnie na niego stać nie było mojego rozmiaru. Teraz w końcu jest mój 
    Bielizna była zapakowana w eleganckie pudełeczko, w środku owinięta bibułką w kolorze pudrowego różu i zapieczętowana naklejką z logiem marki. Braletka jak i figi wykonane są z bardzo dobrej jakościowo koronki. Czarne tasiemki są bardzo wytrzymałe i znakomicie podtrzymują piersi. Przymierzałam wiele takich koronkowych biustonoszy i żaden nie dawał takiego efektu. Posiada regulowane ramiączka, a gumka wszyta pod biustem jest bardzo elastyczna. Najwięcej uroku tej bieliźnie dodają chyba te przepiękne czarne kokardki. Uwielbiam takie szczegóły. Chciałabym Wam pokazać jak prezentuję się na cielę, ale nie jestem na tyle odważna, więc dodaję tylko jedno zdjęcie, które mogliście zobaczyć na moim Instagramie (plus to tytułowe) :D Nie jest ono perfekcyjnej jakości, ale pomimo to bardzo mi się podoba :) 

Zapraszam na mój INSTAGRAM

68 komentarzy:

  1. Postarał sie :) piękna!
    _______________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  2. miło mi, że się podoba recenzja i że przydatna :)
    co do bielizny to prześliczna. podoba mi się ta moda na delikatną, miękką bieliznę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny , delikatny - idealny komplet :))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny komplet <3

    Jeśli masz ochotę to zapraszam do wspólnej obserwacji .
    Ja już zaobserwowałam ♥
    Buziaki ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. No nieźle chłopak się postarał :D:D kurcze a ja nic nie dostałam na walentynki ;( :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No świetna jest ^^ :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny prezent dosłałaś.:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoja bielizna. Wygląda na bardzo delikatną i kobiecą. Idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną bieliznę dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna bielizna ! uwielbiam całą kolekcję od Lany ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale cuuuudo !:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzieczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń

  12. Piękna bielizna, ma gust :)

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A mam jeszcze pytanko - bardzo podobają mi się projekty z Twojego logo. To Twoje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tak :D Wcześniej zapożyczone z pinteresta :)

      Usuń
  14. Śliczny komplet. Naprawde się postarał, zwłaszcza ze jak mówisz trafił w twój gust.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny prezent :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku jakie cudowności ;) marzenie każdej kobiety ;)

    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na samym początku mojego komentarza chciałabym Ci napisać iż masz śliczne zdj w tle bloga *,* A teraz do postu to bielizna jest nieziemska i bardzo seksowna...i w moim guscie!! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jest trochę stare. Od 3 lat bardzo się nie zmieniłam więc myślę, że może tu zostać jakiś czas :D hah

      Usuń
  18. Ojej, piękna <3 Postarał się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, bielizna jest piękna! mnie by było szkoda ją nosić ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. najlepszy prezent :) świetna delikatna bielizna :) ta koronka i kokardki są słodkie, super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze, że mu pomogłaś swoim wpisem :D
    Komplecik przepiękny! *_*
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwodzicielska :) prezent dla dwojga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzadko się zdarza, że facet trafi w gust i rozmiar ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo subtelna bielizna, podoba mi się <3
    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Marzy mi się jakiś ładny komplet tego typu bielizny od bardzo dawna. :) Twój jest piękny, w ogóle jestem zdziwiona tym, że istnieje facet, który umie kupić swojej kobiecie dobrą bieliznę. :)

    WWW.DEEOEMI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie był to jego pierwszy raz, czasami robi mi takie prezenty bez okazji <3 Już z rozmiarem nie ma problemu :)

      Usuń
  26. Przepiękna bielizna, uwielbiam Lanę! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny komplecik :)
    locastrica.blogspot.com/
    PS.: Kliknij proszę w linki w moim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny romantyczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, cudo Śliczne!! Też chcę!!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękny ten komplecik!<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny komplet, bardzo przypadł mi do gustu ;-)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny komplet! :)
    Masz rację, takie zdjęcia lepiej zachować dla siebie i chłopaka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. swietny wpis:*

    zapraszam do siebie:
    http://mjjlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. nooo! prezent bardzo udany :) lubię takie staniki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jej jaka zmysłowa, piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super post. :_-) Przepiękna bielizna. :-)

    Pozdrawiam!
    -----------
    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo subtelna dziewczęca bielizna, piękna!
    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Subtelna, piękna bielizna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojejciu no przecudowna :D zazdroszcze takiego domyślnego chłopaka brawa dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny, piękny, piękny komplet !
    Świetny wpis :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowna bielizna <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Hello,

    Wooow, so cuuute ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Postarał się chłopak! :)
    piękna...:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny,kobiecy komplet! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. One word for this lovely lingerie: perfection
    many kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny prezent ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger